Ray

Geweldige service

Uw ervaring

2 setjes snaren besteld voor lapsteel ; kreeg de verkeerde gauge snaren ( niet gezien ) dus ik had al een setje geopend .
Met excuses kreeg ik de juiste besteld snaren binnen een dag...
Met excuses kreeg ik de juiste besteld snaren binnen een dag toegestuurd met een gefrankeerde enveloppe om de andere terug te sturen.
Er werd niets aan extra kosten in rekening gebracht ( ondanks dat ik dat ene setje al verknalt had ) : dat noem ik nu echt een super service !!!

Geen !

JW De Leeuw

Snelle oplossing voor vertraagde postnl
Levering

Uw ervaring

Heel goed en snel contact.
Prima.

Niet

A BRANDWIJK NODELIJK

john van dijkhuizen

Zorgvuldig en snel

Uw ervaring

Alles goed ontvangen volgens verwachting, al meerdere keren wat besteld

Alles is voldoende

De Vries

Top shop

Uw ervaring

Goedemiddag service en snel geleverd via post de volgende dag in huis.

Timo Hol

Prima!

Uw ervaring

Altijd keurig geleverd en snel verzonden

Nee

Esther Heutinck-Pillen

Super

Uw ervaring

Hele fijne oordopjes!enorm goede service! ik had zelf niet goed opgelet bij bestelling mbt de juiste maat. na contact met snarenshop werd maat aangepast en ik goed op de hoogte gehouden. super snel... Hele fijne oordopjes!enorm goede service! ik had zelf niet goed opgelet bij bestelling mbt de juiste maat. na contact met snarenshop werd maat aangepast en ik goed op de hoogte gehouden. super snel verzonden. vol lof!

alleen maar Pluspunten!

Richard Plijnaer

Snarenshop

Snel, duidelijk, no nonsense

Ga zo door

Kevin Voet

Coole webshop

Uw ervaring

Interface is klantvriendelijk, en assortiment is ook zeer uitgebreid.
Meerdere snaren verkrijgbaar in één (bijvoorbeeld 6 specifieke snaren in 1 keer).

Meer informatie over verzending zou gewenst zijn, indien mogelijk. Mijn bestelling kwam uit het niets wat geen drama is, maar het zou gewenst zijn als ik op de hoogte wordt gesteld over de bestelling.

henk schoenmakers

Uw ervaring

Had plotseling probleem met potmeter, geen reserve, middag besteld en in ochtend had ik hem. Thx.