L. van Hasseld

Heerlijk koel 's nachts

Snelle correcte levering en duidelijke communicatie rondom status van bestelling.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Laura

De ideale webshop voor beddengoed met een goede prijs-kwaliteitsverhouding met een snelle levering

- mooi en ruim aanbod (ook voor kids)
- snelle levering!!
- goede prijs / kwaliteit
- goede productomschrijvingen
- uitleg over de verschillende materialen
- zeer handig om apart op kids te kunnen selecteren en goede kieswijzer met uitleg

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wauw, hartelijk dank voor uw complimenten. Veel plezier van uw aankoop en graag tot een volgende keer!

Schoen

Mooi dekbedovertrek

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot ziens in onze webshop!

Ad de Jong

Snel, kwaliteit, nette prijzen.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw complimenten. Veel plezier van uw aankoop!

Rian Begthel

Netjes geleverd

keurig geleverd , ik heb zelf niet zo goed opgelet en per ongeluk een te klein dekbed overtrek besteld ,maar dat is mijn eigen fout.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Een te kleine maat mag u nog retourneren en omruilen, mits niet gebruikt en niet gewassen uiteraard...

Josef

Alles oké .

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!

Susanne

Uitstekende webwinkel

Groot assortiment, snelle, goede levering.

Christine

Snelle service maar de print viel iets tegen

Na bestelling kreeg ik al snel de bevestiging van bestelling en verzending. Erg blij mee. De print van het dekbed is alleen veel vager dan ik had gedacht. Het lijkt alsof een plaatje 1 op 1 op de website is gezet en niet het dekbed met print gefotografeerd is. Dit is wel jammer want dan weet je dus niet goed wat je koopt.

Szilweszter Mailinger

Bestelling

Het bedrijf doet wat het moet doen. Bestelling was netjes op tijd geleverd. Producten zijn van goede kwaliteit.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Monica

Mooie kwaliteit keukendoeken en theedoeken (DDDDD Blend). Als kleur stond aangegeven violet, maar dit is toch echt blauw. Waar ik me aan erger zijn de stickers die op de keukendoeken zitten. Die...

Mooie kwaliteit, snelle levering.