Westermarke

Tot volle tevredenheid.

Gelukkig is betaling mogelijk via een factuur.Vaak moet er vooraf betaald worden, maar dit bevalt ons uitstekend.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is

huismuis

Snelle levering, goede kwaliteit. Het bestelde dekbedovertrek was net zo mooi op mijn bed als op de foto's op de site.

Prima maat slopen.

Vlotte verzending

Barbara Raymakers

Het Artikelnummer SMUL10113303 (Day Dream Arhus flanel dekbedovertrek) heb ik U gisteren teruggezonden via een UPS Access Point (Constellations te Brussel) omdat de foto totaal niet overeenkomt met...

Zeer snelle aflevering tot Brussel.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat jammer dat het artikel niet beviel. Zodra het retour verwerkt is zullen wij u crediteren. Doorgaans duurt dit 7 werkdagen.

janny van gessel

Niet goed! na het artikel uitgepakt en gewassen te hebben kwam ik er achter dat in een dekbedovertrek geen zoom in zat, maar kon deze vanzelfsprekend niet meer terug sturen. dit vond ik erg jammer!

voorheen nooit geen problemen gehad.

Wagenaar

Goed Product

Geeft na de tijd advies hoe je het gekochte product het beste kunt behandeling in verband wassen en drogen

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw aankoop!

Sandra

Super snel

Goede informatie, snelle levering

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw aankoop!