Smulderstextiel.nl

Smulderstextiel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Smulderstextiel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4435
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Smulderstextiel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 4435 ervaringen.

Lisette

Gewoon uitstekend verzorgd.

Trudy
Goed (8/10)
Trudy

Snelle levering. Geen verzendkosten.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw reactie, Sommige dekbedovertrekken hebben dit niet. U kunt ons altijd vragen of wij dit eerst willen bekijken voordat u de bestelling plaatst.

Score voor Smulderstextiel.nl:4/5

Snelle levering. jammer dat de dekbedovertrekken aan 1 kant bedrukt zijn tegenwoordig.

Theo
Theo

Het product overtrof mijn verwachting.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wat fijn te horen dat u tevreden bent over de service. Graag tot een volgende keer!

Score voor Smulderstextiel.nl:5/5

Snelle bezorging en prima verzorgd.

Ingrid
Ingrid

Mooie, kwalitatieve producten en uitstekende communicatie

Score voor Smulderstextiel.nl:5/5

Mooie, kwalitatieve producten, uitstekende communicatie.

Caatje Catoen
Caatje Catoen

Product is keurig verpakt en snelle levering.

Score voor Smulderstextiel.nl:5/5

Goede kwaliteit en service.

B. Dierickx
B. Dierickx

Duidelijke site, snel geleverd, goed verpakt.

Lakens en slopen.

gustave lories
Goed (8/10)
gustave lories

Score voor Smulderstextiel.nl:4/5

Correcte afhandeling.

Vic.
Vic.

Ja, veel uitleg te vinden over welk beddengoed wel of niet geschikt is en andere wetenswaardigheden m.b.t. slapen

Score voor Smulderstextiel.nl:5/5

Zelden zo uitgebreide en goede site gezien, makkelijk zoeken, je vindt het er gewoon.

Smedema
Zeer slecht (2/10)
Smedema

Beste heer Smedema,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van ons beddengoed en dat de maat niet goed is. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, alleen u partner gaf aan dat u niet thuis was. Wij zouden het fijn vinden om de klacht telefonisch te bespreken. Wilt u telefonisch contact opnemen met ons op 0113-212118. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00-21.00.

Score voor Smulderstextiel.nl:1/5

Ik ben heel ontevreden over de kwaliteit van het beddengoed. er ontstaan nu al scheuren bij de naden. verder heb ik ondanks de goed opgegeven maat een te krap hoeslaken ontvangen. ik bestel nooit meer bijnsmulders.

Bedrijfsinformatie

Dekbedovertrek nodig? Beddengoed in alle soorten en maten! Smulderstextiel.nl heeft het grootste assortiment dekbedovertrekken en hoeslakens online. Materialen als katoen, flanel en satijn staan overzichtelijk in onze webshop.
Adres
Kloosterweg 18