Smulderstextiel.nl

Smulderstextiel.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Smulderstextiel.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company4428
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Smulderstextiel.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 4428 ervaringen.

gustave lories
Goed (8/10)
gustave lories
Score voor Smulderstextiel.nl:4/5

Correcte afhandeling.

Vic.
Uitstekend (10/10)
Vic.

Ja, veel uitleg te vinden over welk beddengoed wel of niet geschikt is en andere wetenswaardigheden m.b.t. slapen

Score voor Smulderstextiel.nl:5/5

Zelden zo uitgebreide en goede site gezien, makkelijk zoeken, je vindt het er gewoon.

Smedema
Zeer slecht (2/10)
Smedema

Beste heer Smedema,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van ons beddengoed en dat de maat niet goed is. Wij hebben telefonisch contact met u opgenomen, alleen u partner gaf aan dat u niet thuis was. Wij zouden het fijn vinden om de klacht telefonisch te bespreken. Wilt u telefonisch contact opnemen met ons op 0113-212118. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09.00-21.00.

Score voor Smulderstextiel.nl:1/5

Ik ben heel ontevreden over de kwaliteit van het beddengoed. er ontstaan nu al scheuren bij de naden. verder heb ik ondanks de goed opgegeven maat een te krap hoeslaken ontvangen. ik bestel nooit meer bijnsmulders.

Raymond
Onvoldoende (4/10)
Raymond

De rits(en) van het dieren eenpersoons dekbedovertrek zijn van matige kwaliteit.
Het kussen is al kapot. De rits hiervan.

Reactie Smulderstextiel.nl:

U mag het artikel aan ons retourneren zodat wij deze voor u kunnen omruilen voor een juiste. Ons retouradres is: Antwoordnummer 6384, 4400WK, Kapelle

Score voor Smulderstextiel.nl:2/5

Rits.

anneke
Zeer goed (9/10)
anneke

Ja, de terugbetaling van 'n korting.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw feedback. Fijn te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer.

Score voor Smulderstextiel.nl:4.5/5

Super winkel voor alle bed- en badtextiel.

Henriette

H
Prima (7/10)
H

Score voor Smulderstextiel.nl:3.5/5

Goede hoes! mooie kleuren!.

Dix
Onacceptabel (1/10)
Dix

Er zijn geen sterke punten

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat jammer dat de zending u tegenvalt. Uiteraard mag u het artikel kosteloos aan ons retourneren naar Antwoordnummer 6384, 4400 WK, Kapelle

Hopelijk tot een volgende keer

Score voor Smulderstextiel.nl:0.5/5

De kussenslopen zien er anders uit innhet echt, heel vervelend niet wat ok wilde.

Marilisa
Prima (7/10)
Marilisa

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk dank voor uw reactie. Graag tot ziens.

Score voor Smulderstextiel.nl:3.5/5

Goede kwaliteit, snelle levering.

marja van oostveen
Zeer goed (9/10)
marja van oostveen

n,v,t

Score voor Smulderstextiel.nl:4.5/5

Beddengoed.

Bedrijfsinformatie

Dekbedovertrek nodig? Beddengoed in alle soorten en maten! Smulderstextiel.nl heeft het grootste assortiment dekbedovertrekken en hoeslakens online. Materialen als katoen, flanel en satijn staan overzichtelijk in onze webshop.
Adres
Kloosterweg 18