M v Brenk

Snelheid van leveren en kwaliteit

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk bedankt voor uw 5 sterren beoordeling!

M.de Lang

Fijn dekbedovertrek

Het dekbedovertrek voelt zacht aan!

Reactie Smulderstextiel.nl:

Fijn te lezen dat het overtrek zo zacht is!
Bedankt voor de beoordeling.

Zit nog in de verpakking !

die weet ik dus nog niet !

Reactie Smulderstextiel.nl:

Bedankt voor uw beoordeling.

Hennie

Goed product

Past perfect

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.

Theresia Nijp

Flanel dekbedovertrek

Mooie kwaliteit

Reactie Smulderstextiel.nl:

Fijn te lezen dat het overtrek een mooie kwaliteit heeft.
Veel plezier van uw bestelling.

wouter

Dekbedhoes 140x220

mooie kwaliteit en kleuren

Reactie Smulderstextiel.nl:

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling.

Annelies

De site voor dekbedden

Goede zoekfunctie's

Reactie Smulderstextiel.nl:

Wat fijn te lezen dat u ons zo'n hoge score geeft!
Bedankt voor de beoordeling.

Beppie

Geen goede communicatie. 2 paar hoeslakens besteld en betaald. 1 paar was niet op voorraad. Er was geen pakbon en ook geen mail of en wanneer de ontbrekende hoeslakens komen. Of misschien helemaal... Geen goede communicatie. 2 paar hoeslakens besteld en betaald. 1 paar was niet op voorraad. Er was geen pakbon en ook geen mail of en wanneer de ontbrekende hoeslakens komen. Of misschien helemaal niet?! Jammer

Snelle keurige levering

Reactie Smulderstextiel.nl:

Heel vervelend dat een deel van uw bestelling nog niet leverbaar is. We sturen u hier uiteraard een mail over. Het kan zijn dat deze in uw ongewenste e-mailbox binnenkomt. U kunt ook altijd contact... Heel vervelend dat een deel van uw bestelling nog niet leverbaar is. We sturen u hier uiteraard een mail over. Het kan zijn dat deze in uw ongewenste e-mailbox binnenkomt. U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice als u een vraag heeft over de levertijd.

Prive

Kleuren mooi zowel hoes als kussensloop rommelig en scheef in elkaar geflanst.

Afhandeling snel en correct.

Reactie Smulderstextiel.nl:

Heel vervelend dat het overtrek niet aan de kwaliteit voldoet. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij u een passende... Heel vervelend dat het overtrek niet aan de kwaliteit voldoet. Ik zie dat u nog geen contact met ons heeft opgenomen. U kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij u een passende oplossing kunnen aanbieden.

Nelleke Dinnissen

Slechte aflevering

Reactie Smulderstextiel.nl:

Heel vervelend dat u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht. Dat is niet wat we willen uitstralen. Ik zie dat uw retourzending inmiddels ook verwerkt is. Nogmaals onze excuses.