8.1/10

M. Weggelaar

Prima. Stenen besteld, snelle bevestiging.
En goede bezorging.
Ik ben heel tevreden.

Gewoon prima service.

E.J.M. Arents

Prettig om rustig rond te kijken. Jammer, dat personeel niet even mee naar buiten loopt om iets te laten zien.
Tegels die beschadigd zijn worden niet terug genomen. Alleen als ze nog op het...

Er is wel veel keuze.

Dienstverlening. Ik zou het fijn vinden als je een vraag hebt, dat er dan even iemand van het personeel meeloopt om het aan te wijzen, anders ben je wel een tijdje aan het zoeken.
Ik zou het ook prettig vinden als iemand even kan helpen om 2 tegels in mijn auto te leggen.
Het is ook vreemd dat mijn beschadigde tegels niet terug genomen worden. Als de tegels nog in de pallets zitten , kan je niet zien of ze beschadigd zijn. Ze geven gewoon de stratenmaker de schuld.
Jullie zouden wel een vergoeding kunnen geven als de bestelling niet volledig geleverd wordt, waardoor er een stratenmaker die geregeld is, niet verder kan. Dit is voor de klant echt balen.
De klant zit wel met een probleem als de stratenmaker er is en er is een kuub zand tekort geleverd.....

Prima service

Een foute levering werd dezelfde dag nog opgelost. Uitstekend.

nee geen verbeterpunten

Eerst was de bestelling op de verkeerde plek geleverd maar dit was de volgende dag na een telefoontje keurig opgelost.

Kees

Groot assortiment , prima prijzen.

Meedenken met klant. Er wordt gevraagd of de online bestelling wel klopt als het een vreemde combinatie van artikelen is.

Betere afleverdag die gewenst wordt zou prettig zijn

Ruud

Defecte tegel bij levering kan gebeuren. Maar dat je vervolgens helemaal niets meer hoort over het oplossen van dit probleem neem ik deze firma toch wil kwalijk. Service kan beter...

De negatieve ervaring vwb de service zet de toon

Adequaat problemen oplossen, klanten blijven informeren. Ik beveel het bedrijf nog wel aan, voordeel van de twijfel...

Tom van Oostenbrugge

Goede ervaring gehad. producten op tijd en juiste dag geleverd

Prijzen zijn top! informatie is goed te vinden en de site is overzichtelijk

Chauffeur heeft niet aangebeld, ik vind de factuur in de brievenbus. Hierdoor lagen de stenen 50 meter bij mijn huis vandaan, als ik de chauffeur kon opvangen had ik hem laten omrijden, dat had me flink stuk lopen gescheeld. Als hij wel had aangebeld had ik het gehoord, dan was mijn hond gaan blaffen om het te laten weten. Dit is niet gebeurt.

Bestel proces en levering prima. Communicatie per mail kan echter veel professioneler. Veel ruimte voor verbetering om echt klantvriendelijk te werken.

1) Communicatie per mail kan veel professioneler (klant is koning!)
2) Hele proces statiegeld bigbag zeer klant onvriendelijk
3) Er wordt geen aflevertijd afgegeven > makkelijk voor Smitco heel ongemakkelijk voor klant :-(

Reactie Smitco.nl:

Geachte anonieme klant,
Wij hebben u direct nadat u een order bij ons heeft geplaatst een bevestiging gestuurd, met de melding dat wij gezien de extreme drukte alleen de leverdag kunnen aangeven "hier bent u mee akkoord gegaan" hier hebben wij ook aangegeven dat er voor de bezorging niemand thuis hoeft te zijn en dat de chauffeur kan bellen als de losplaats niet duidelijk is.
De reden dat wij statiegeld rekenen voor de door ons geleverde big bag's heeft te maken met ons milieu, big bag's worden gemaakt van schadelijke PVC kunststoffen.
Door statiegeld te rekenen kunnen wij de big bag's meerdere keren gebruiken en zo een mindere aanslag op ons milieu doen "wij hopen dat u dit begrijpt"
Het Smitco Verkoopteam