8.1/10

Stefan

Zeer goed; vriendelijk en deskundige mensen

Veel kennis en groot assortiment

Top geregeld geen problemen

Wiegman

Goed ik heb later nog dingen bijgevoegd en dat was geen enkel probleem alles op tijd geleverd kon meteen aan de slag

De dingen die ik nodig had was in voorraad ondanks het seizoen afgelopen was

Grotere sortering om lengte hardhout

Ad Ellenbroek

Na de bestelling via hun site, wilde ik de route aangeven ivm de plaats/plek van bezorging. De voorzijde van onze woning is autovrij en ok niet toegankelijk voor motorverkeer.
Echter het...

Bij de aflevering van 3 pallets tuintegels werd alsnog telefonisch contact opgenomen door de chauffeur om deze aflevering te bevestigen. Stevig verpakt op pallets zodat ik met een pompwagen dit verder kon verplaatsen.

Ik heb de ervaring dat het hier om een goed geolied bedrijf gaat die klantvriendelijk en kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

s. wiegman

Slechte kwaliteit tegels, veel verschil in dikte en twee stuk bij aflevering, is gemeld door de stratenmaker en niets mee gedaan

Meer advies bij het bezoeken van de voorbeelden, oplossen van kwaliteitsklachten

Reactie Smitco.nl:

Beste mevrouw Wiegman,
Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad om te vragen wat er nu precies is gebeurd.
Hier is duidelijk een misverstand tussen u en de straatmaker ontstaan, wij hebben met uw straatmaker afgesproken dat als hij de beschadigde tegels niet kon gebruiken als zaagtegels we kosteloos nieuwe voor hem zouden leveren. Hier hebben wij nooit meer iets op gehoord........
Gelukkig hebben wij van u begrepen dat de tuin uiteindelijk erg mooi is geworden en hier zijn wij uiteraard zeer blij mee!!!
Het Smitco Verkoopteam.

Dit bedrijf is absoluut niet gericht op de particuliere klant. Bij diverse gelegenheden (in Westzaan, telefonisch) nam men nauwelijks de gelegenheid om mij te woord te staan.

Eigenlijk geen.

Besteed ook aandacht aan particuliere klanten. Zorg ervoor dat het bedrijf in Westzaan er aantrekkelijker uitziet.

Reactie Smitco.nl:

Geachte anonieme klant,
Wij kunnen ons absoluut niet vinden in de review die u over ons schrijft?!
Zowel onze particuliere als groothandelsklanten proberen wij ten aller tijden op de juiste manier te behandelen "hier maken wij absoluut geen verschil in"
Ons motto is en zal altijd zo zijn dat wij blij zijn met alle klanten zowel groot als klein.

Het Smitco Verkoopteam

laura Roodenburg

Heel goede en snelle levering

Foto's zijn niet allemaal zichtbaar

Michiel

Spullen besteld om de tuin te betegelen en een stuk kunstgras. Eerst in de showroom geweest om informatie in te winnen, vervolgens online besteld. Ging zeer makkelijk en snel.

Zeer snelle en nette levering van de producten.
Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen in de showroom.
Uitgebreid assortiment.

Iets meer productinformatie op de website.

Urbani

Stenen besteld. Alles ging naar wens. Niks om op aan te merken.

Kwaliteit en prijs is goed