8.1/10

B.A. Sassen

Levertijd precies volgens opgave website

Goede prijzen, vriendelijke werknemers

Diverse tuinmaterialen besteld. Netjes 1 dag voor levering werd ik gebeld, dat 1 artikel niet direct geleverd kon worden, maar zou worden nageleverd. Bestelde artikelen werden in de ochtend...

Zeer ruim assortiment. Goede prijs.

M.i. niet

S. Evers

Top bedrijf. Levert op tijd tegen normale koste

Persoonlijk contact via mail

Sluiting tijdens Kerst en Jaarwisseling stond niet op de website

Suggestie:
Stuur een mail nadat de levering plaats gevonden heeft.

Zoekfunctie is erg goed.

Levertijden in bestelformulier aanhouden!

Stefan

Zeer goed; vriendelijk en deskundige mensen

Veel kennis en groot assortiment

Top geregeld geen problemen

Wiegman

Goed ik heb later nog dingen bijgevoegd en dat was geen enkel probleem alles op tijd geleverd kon meteen aan de slag

De dingen die ik nodig had was in voorraad ondanks het seizoen afgelopen was

Grotere sortering om lengte hardhout

Ad Ellenbroek

Na de bestelling via hun site, wilde ik de route aangeven ivm de plaats/plek van bezorging. De voorzijde van onze woning is autovrij en ok niet toegankelijk voor motorverkeer.
Echter het...

Bij de aflevering van 3 pallets tuintegels werd alsnog telefonisch contact opgenomen door de chauffeur om deze aflevering te bevestigen. Stevig verpakt op pallets zodat ik met een pompwagen dit verder kon verplaatsen.

Ik heb de ervaring dat het hier om een goed geolied bedrijf gaat die klantvriendelijk en kwaliteit hoog in het vaandel heeft.

s. wiegman

Slechte kwaliteit tegels, veel verschil in dikte en twee stuk bij aflevering, is gemeld door de stratenmaker en niets mee gedaan

Meer advies bij het bezoeken van de voorbeelden, oplossen van kwaliteitsklachten

Reactie Smitco.nl:

Beste mevrouw Wiegman,
Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad om te vragen wat er nu precies is gebeurd.
Hier is duidelijk een misverstand tussen u en de straatmaker ontstaan, wij hebben met uw straatmaker afgesproken dat als hij de beschadigde tegels niet kon gebruiken als zaagtegels we kosteloos nieuwe voor hem zouden leveren. Hier hebben wij nooit meer iets op gehoord........
Gelukkig hebben wij van u begrepen dat de tuin uiteindelijk erg mooi is geworden en hier zijn wij uiteraard zeer blij mee!!!
Het Smitco Verkoopteam.