Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Veronique Ubaghs

Duidelijke taal, uitgevoerd wat is afgesproken. Goede begeleiding en de benodigde empathie voor de situatie.

Paul Gijzen

De begeleiding van Marielle was heel erg goed, het zelfde geldt voor haar mannelijke collega aan de telefoon. Doortastend, goed geïnformeerd en snel.
Het functioneren van de dame en heer ten...
Het functioneren van de dame en heer ten tijde van het afscheid en de dienst ( in het klooster ) was ondermaats. Zij waren nauwelijks zichtbaar tijdens hun aanwezigheid. Bleven vaak zitten ten tijde van hun aanwezigheid.
Ook het gebruikte materiaal wekte de indruk dat het aan vernieuwing toe was, lijkauto, touwen e.d.
Ook het laten zakken van de kist in het graf ging niet plezierig. De kist aan de kopkant helde flink naar beneden en het laten zakken ging niet synchroon, stuntelig.
Het zou goed zijn om nog eens en regelmatig te kijken naar het functioneren van het personeel. Volgens mij dient uit elke actie en beweging respect voor de overledene en de nabestaanden te stralen.
Veel succes!

Miranda Meijers

Uiterst tevreden over werkelijk alles! Zeer respectvolle benadering en afhandeling. In een zeer moeilijke tijd gaf dit net dat beetje verlichting.

ineke Paulussen

Wij zeer tevreden, betrokken en persoonlijk en goed aanvoelend wat we als klant willen.

Crutzen

We zijn geweldig en respectvol geholpen door de medewerkers van Smeets

Hannie Harren-Zeijen

We hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren.Vakkundig en toch persoonlijk.We willen Jos en Roger hier hartelijk voor bedanken.Ik hoop dat Jos goed is opgeknapt van corona anders heel veel... We hebben de begeleiding als zeer prettig ervaren.Vakkundig en toch persoonlijk.We willen Jos en Roger hier hartelijk voor bedanken.Ik hoop dat Jos goed is opgeknapt van corona anders heel veel beterschap.gr Hannie

Chantal

Een luisterend oor, rustig meedenken en persoonlijk advies. In onze ontreddering waren de medewerkers een lichtpunt. Er was ruimte voor persoonlijke wensen, het zijn vaak de kleine dingen die de... Een luisterend oor, rustig meedenken en persoonlijk advies. In onze ontreddering waren de medewerkers een lichtpunt. Er was ruimte voor persoonlijke wensen, het zijn vaak de kleine dingen die de meeste troost bieden. We zijn Smeets dankbaar.

Anneke de Wit

Heel tevreden. In goed overleg is het een heel mooie plechtigheid geworden en dat geeft een goed gevoel.