Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Ruth Schrijen

Positieve ervaring. Er werd goed meegedacht, voldoende informatie gegeven en zeer correct en snel gehandeld.

J.H. van Velsen

Een zeer vriendelijke en professionele benadering. Kwalitatief goede invulling tijdens het afscheid. Al met al zeer tevreden.

Spronck-Pisters

Zeer goede ervaring !
Zeer goede ervaring !
Vriendelijk, begripvol en met veel respect zijn we begeleid met de voorbereiding van de crematie. Ook de advisering bij zowel het samenstellen van rouwkaart, gedachtenisprentje, het uitzoeken van de muziek en keuze voor eigen inbreng tijdens de crematie, de keuze voor de koffietafel is voor ons als familie als zeer fijn en waardevol ervaren.

Robert Hendrikx

Prima begeleiding gedurende gehele uitvaartproces door de heer Ger Rademakers. Goed bereikbaar en kwam zijn afspraken steeds netjes na.

Martin Widdershoven

Na het plotselinge e onverwachte overlijden van Gretha in het UMC ziekenhuis in Maastricht hebben wij veel hulp en aanbevelingen ontvangen van de begrafenisondernemer.

Desiree Tillmanns

Het was allemaal mooi georganiseerd en het verliep netjes