Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Jolanda Smit

Wij zijn prima begeleid en geholpen door de medewerkers van Smeets Uitvaartzorg.

Noel willems

Vriendelijk,goed advies,voelt goed,betrouwbaar,luisterend oor,mooie lokatie, spelen mooi in naar de wensen van de nabestaanden alles is bespreekbaar, alles is naar tevredenheid gegaan vriendelijke... Vriendelijk,goed advies,voelt goed,betrouwbaar,luisterend oor,mooie lokatie, spelen mooi in naar de wensen van de nabestaanden alles is bespreekbaar, alles is naar tevredenheid gegaan vriendelijke groeten N.WšŸ‘

A. van Liere

Heel tevreden, zeer persoonlijk en met veel inleving.
Mariƫlle is een vakvrouw!

Manon Souren

Heel persoonlijk en flexibel. Denken mee, zodat onze wensen gerealiseerd konden worden.

E.K.

Een overlijden is natuurlijk een emotionele en verdrietige gebeurtenis. Bij Smeets voelde ik mij erg op mijn gemak. Alles was goed geregeld en het was makkelijk om contact te leggen tijdens de... Een overlijden is natuurlijk een emotionele en verdrietige gebeurtenis. Bij Smeets voelde ik mij erg op mijn gemak. Alles was goed geregeld en het was makkelijk om contact te leggen tijdens de voorbereidingen van het afscheid. Er was veel aandacht voor de persoonlijke wensen. Met name Ger in het bijzonder wil ik nogmaals bedanken. Het is een mooi en waardig afscheid geworden voor mijn vrouw.

Peter Lemmens

Op waardige wijze afscheid kunnen nemen van onze moeder

Linda lemmens

Zeer tevreden met de hele begeleiding alles was goed geregeld. Pap las heel mooi verzorgd.