Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Francien Gerekens

We zijn zeer tevreden over hoe ze de uitvaart en alles erom heen hebben verzorgd.Ze hebben aan al onze wensen voldaan.

Johan Verriet

Tijdens hele droevige dagen de beste steun en ondersteuning die wij ons konden wensen.

Anita Schetters

Het was een super mooie uitvaart, precies zo'h als Kay het wilden.

Andrea Houben

We hebben nu al 4x in 3 jaar tijd gebruik moeten maken van jullie diensten.. ik kon geen beter afscheid wensen voor mijn dierbaren! Marielle in het bijzonder heeft ons afscheid onvergetelijk... We hebben nu al 4x in 3 jaar tijd gebruik moeten maken van jullie diensten.. ik kon geen beter afscheid wensen voor mijn dierbaren! Marielle in het bijzonder heeft ons afscheid onvergetelijk gemaakt.... grote dank daarvoor!

Veronique Ubaghs

Duidelijke taal, uitgevoerd wat is afgesproken. Goede begeleiding en de benodigde empathie voor de situatie.

Paul Gijzen

De begeleiding van Marielle was heel erg goed, het zelfde geldt voor haar mannelijke collega aan de telefoon. Doortastend, goed geïnformeerd en snel.
Het functioneren van de dame en heer ten...
Het functioneren van de dame en heer ten tijde van het afscheid en de dienst ( in het klooster ) was ondermaats. Zij waren nauwelijks zichtbaar tijdens hun aanwezigheid. Bleven vaak zitten ten tijde van hun aanwezigheid.
Ook het gebruikte materiaal wekte de indruk dat het aan vernieuwing toe was, lijkauto, touwen e.d.
Ook het laten zakken van de kist in het graf ging niet plezierig. De kist aan de kopkant helde flink naar beneden en het laten zakken ging niet synchroon, stuntelig.
Het zou goed zijn om nog eens en regelmatig te kijken naar het functioneren van het personeel. Volgens mij dient uit elke actie en beweging respect voor de overledene en de nabestaanden te stralen.
Veel succes!