Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Frederik de Munck

Ik heb hele goede ervaringen met Smeets Uitvaartverzorging. Alles is goed en mooi geregeld en georganiseerd. We hebben er een mooi gevoel aan overgehouden.

Nicole Breuer-Kersic

Wat ontzettend knap dat de begeleider tussen de regels door kan lezen, echt luistert en oprecht meeleeft. Zo werd het een uitvaart die volledig bij ons past en de liefde uitdrukt die wij voelen en... Wat ontzettend knap dat de begeleider tussen de regels door kan lezen, echt luistert en oprecht meeleeft. Zo werd het een uitvaart die volledig bij ons past en de liefde uitdrukt die wij voelen en beleven.

Kitty ter Schiphorst

Ja de uitvaart en de zorg ervoor was prima in orde

Ruth Schrijen

Positieve ervaring. Er werd goed meegedacht, voldoende informatie gegeven en zeer correct en snel gehandeld.

J.H. van Velsen

Een zeer vriendelijke en professionele benadering. Kwalitatief goede invulling tijdens het afscheid. Al met al zeer tevreden.

Spronck-Pisters

Zeer goede ervaring !
Zeer goede ervaring !
Vriendelijk, begripvol en met veel respect zijn we begeleid met de voorbereiding van de crematie. Ook de advisering bij zowel het samenstellen van rouwkaart, gedachtenisprentje, het uitzoeken van de muziek en keuze voor eigen inbreng tijdens de crematie, de keuze voor de koffietafel is voor ons als familie als zeer fijn en waardevol ervaren.