Bent u tevreden over het contact met onze medewerkers?
Hoe waarschijnlijk is het dat u ons aanbeveelt bij familie, vrienden of collega's?

Erik Molin

Ja, alles kon en alles mag en er werdt mee gedacht. Maar een ding wat ik niet goed had begrepen (later in de week wel) was dat we in totaal 2 uur hadden bij la Grande Suisse 1 uur voor de dients... Ja, alles kon en alles mag en er werdt mee gedacht. Maar een ding wat ik niet goed had begrepen (later in de week wel) was dat we in totaal 2 uur hadden bij la Grande Suisse 1 uur voor de dients zelf dit was perfect. maar 1 uur voor de koffie tafel als ik dit eerder had geweten had ik zeker voor 1.5 uur gevraagd (als dat kon)

Servé Savelberg

Zeer tevreden.
Werkelijk alles werd geregeld.
Tijdens de gehele uitvaartverzorging, vanaf de allereerste kennismaking tot het afscheid bij het crematorium.
Je kon altijd bellen, is...
Zeer tevreden.
Werkelijk alles werd geregeld.
Je kon altijd bellen, is ook vaak gebeurt en vragen werden beantwoord, eventuele aanpassingen konden nog worden besproken.
Mijn vertrouwen in Smeets Uitvaartverzorging is op geen moment aan twijfel onderhevig geweest.
Je krijgt het gevoel dat je inderdaad alles uit handen kan geven. Het gaat goed komen.

Victor Huijdts

Persoonlijke en respectvolle benadering. Duidelijk in afspraken die goed nagekomen worden.

G.Weusten

Persoonlijke begeleiding, denken met je mee om alles zo goed mogelijk te regelen en nemen ons veel zaken uit handen, zeer behulpzaam, wij zijn zeer tevreden.

Rob Zeegers

Uitvaart in zijn geheel als zeer positief ervaren.