Rene B Kohler

Alles in goede orde ontvange, maaar ik heb ze nog niet geprobeerd.

Ton Suijkerbuijk

Snel geleverd ,

De link met Facebook werkt niet goed, weinig info op Facebook

Super kwaliteit

Echt mooie slakken, beter dan wat dan ook uit blik

De verse slakken in schelp wn kruidenboter zijn erg flauw gekruid

Mooi product , heel iets anders dan de gebruikelijke supermarkt of groothandelblikjes. Binnen 2 dagen “echte slakken” in huis met Eem voor mij nieuwe smaakbeleving net name eat betreft de... Mooi product , heel iets anders dan de gebruikelijke supermarkt of groothandelblikjes. Binnen 2 dagen “echte slakken” in huis met Eem voor mij nieuwe smaakbeleving net name eat betreft de consistentie.

Roel Rol

Via internet verse slakken besteld. Koopproces verliep prima. Eveneens de digitale follow-up.
Mijn tip aan Lennard ten Hall: ik kende de wijze van verzending niet en had geen idee hoe de slakken zich zouden houden. Daarom was ik bang als ik niet thuis zou zijn, de slakken dan wellicht te lang onderweg zouden zijn. Wellicht het verzenden bij dit product uitleggen en "geruststellen". Ik miste wel trace en track systeem.

Ik vind de slakken geweldig. Van het kilo met 61 slakken heb ik er 15 in verschillende gerechtjes verwerkt. De slakken waren echt geweldig. Met name dat het het geheel is van de slak en niet alleen... Ik vind de slakken geweldig. Van het kilo met 61 slakken heb ik er 15 in verschillende gerechtjes verwerkt. De slakken waren echt geweldig. Met name dat het het geheel is van de slak en niet alleen de voet, wat je bij andere leveranciers krijgt.
Met de overige 46 ben ik nu zelf slakken aan het kweken op mijn balkon 7 hoog. Ze doen het prima en ik hoop einde van het jaar mijn eigen slakken te kunnen consumeren.

Ik begrijp dat Lennard het heel druk heeft, maar van mij mag hij toegankelijker zijn wat betreft het ontvangen van bezoekers. telefonisch was het contact prima. Ik ben simpelweg erg nieuwsgierig... Ik begrijp dat Lennard het heel druk heeft, maar van mij mag hij toegankelijker zijn wat betreft het ontvangen van bezoekers. telefonisch was het contact prima. Ik ben simpelweg erg nieuwsgierig naar zijn opzet, welke ik uiteraard in de media gevolgd heb. Ik wens hem veel succes met dit mooie product.

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Komen afspraken na!

Duidelijk in wat wel en niet kan!
maken waar wat ze beloven!

op website werd aangegeven dat bij een bestelling boven de €75,-- de verzendkosten gratis zijn. dit bleek bij afrekenen niet het geval. dit is heel netjes opgelost en teveel betaalde meteen terug... op website werd aangegeven dat bij een bestelling boven de €75,-- de verzendkosten gratis zijn. dit bleek bij afrekenen niet het geval. dit is heel netjes opgelost en teveel betaalde meteen terug gestort. zulk soort it-foutjes mogen niet voorkomen, loop je risico dat iemand afhaakt!

Always close to food

Snelle service en meedenken

Mooie sprekende beelden en teksten

Victor

Zeer goede kwaliteit van producten, snelle levering en uitstekende klantenservice.

Misschien een video waarin uitgelegd wordt aan beginners hoe je de slakken klaarmaakt van het geleverde netje tot aan het bord (dus hoe je ze het best uit het huisje haalt, de leverkrul verwijdert,... Misschien een video waarin uitgelegd wordt aan beginners hoe je de slakken klaarmaakt van het geleverde netje tot aan het bord (dus hoe je ze het best uit het huisje haalt, de leverkrul verwijdert, enz.).

De inhoud was niet meer gekoeld want de de vries elementen waren warm

Kortere levertijd ivm koeling

Gevonden wat ik zocht