Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Schuring I.M.

Een fantastisch bedrijf met zeer snelle service en een absoluut vakkundige en vriendelijke, begripvolle slotenmaker.

Almere

westerbaan

In een woord fantastisch, binnen een uur aanwezig, deur ging niet meer op slot. slotenmaker zeer vakkundig verholpen. uiterst vriendelijke jongeman en bekwaam

almere

Jen

Na telefonisch contact en prijsindicatie was de slotenmaker snel ter plaatse en is mijn deur geopend binnen paar tellen

Hoofddorp

marcello Gigante

Top service

Weesp

Roger

Jeffrey heeft een prima service geleverd en supersnel alles opgelost, duidelijk vooraf de prijzen opgegeven. Vakman!

Amstelveen

S.J. D.

Super!

Zoetermeer

Jan

Een prettig contact, snelle service, duidelijke uitleg, veel vakmanschap en een eerlijke prijs. Echt een aanrader.

Abcoude

Hanneke P.

Professionele, bevlogen, enthousiaste, vriendelijke, vindingrijke vakman. Snel ter plaatse, alles werkt weer, goede materialen - kortom zeer tevreden!!

Harderwijk

Simone

Snel, vakkundig, vriendelijk, betrouwbaar...keurig geholpen !

Hilversum

Bo

Nadat ik gebeld had over dat ik mijn sleutel aan de binnenkant van de deur had laten zitten en ik nu dus niet meer naar binnen kon, werd er meteen iemand geregeld die de deur weer kon openen. Binnen... Nadat ik gebeld had over dat ik mijn sleutel aan de binnenkant van de deur had laten zitten en ik nu dus niet meer naar binnen kon, werd er meteen iemand geregeld die de deur weer kon openen. Binnen 15 min stond er al iemand op de stoep! Gelukkig kon de deur weer gemakkelijk worden geopend en ben ik maar ongeveer 30 min buitengesloten geweest. Top service!

Almere