Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Tippe

Zaterdag voor de kerst een formulier ingevuld, dat mijn deur niet meer van het slot ging. Voor mij had hetgeen vliegende haast. Maar binnen een half uur werd er al contact met mij opgenomen en de... Zaterdag voor de kerst een formulier ingevuld, dat mijn deur niet meer van het slot ging. Voor mij had hetgeen vliegende haast. Maar binnen een half uur werd er al contact met mij opgenomen en de dag na kerst werd het al opgelost. Een eerlijke prijsopgaaf voor hij daadwerkelijk aan de slag ging en snel en netjes opgelost.

Woudenberg

E. Roelfsema

Bart is een topper vakkundig en prijs die hij vroeg was vergeleken bij andere ok
Was snel en correct bezig
Beveel hem zeker aan.
Nogmaals bedankt Bart
Gr Ed Roelfsema. Silverline flat

Fatih K

Hij was echt super snel en echt super handig..! Enorm bedankt.

Woudenberg

Marchien

Ik had mezelf buitengesloten met de sleutel in het slot aan de binnenkant. Snel en zonder schade geholpen!

Nora Ozkan

Het beste! snel geholpen!

Bussum

Sharon Oosterdijk

Super!

Particulier

Sleutel afgebroken in het slot dus contact opgenomen met dit bedrijf. Er wordt iemand langs gestuurd die naar het slot kijkt en zegt dat er een onderdeel besteld moet worden. Er wordt gelijk een... Sleutel afgebroken in het slot dus contact opgenomen met dit bedrijf. Er wordt iemand langs gestuurd die naar het slot kijkt en zegt dat er een onderdeel besteld moet worden. Er wordt gelijk een tikkie van € 261,24 verstuurd zodat dit onderdeel besteld kan worden. Vervolgens hoor je niks meer van ze... Google je het bankrekeningnummer NL 68 RABO 0140 8026 73 dan krijg je gelijk allemaal oplichting meldingen... PAS DUS OP!! Erg slecht en niet te vertrouwen!!

Broek op Langedijk

Schuring I.M.

Een fantastisch bedrijf met zeer snelle service en een absoluut vakkundige en vriendelijke, begripvolle slotenmaker.

westerbaan

In een woord fantastisch, binnen een uur aanwezig, deur ging niet meer op slot. slotenmaker zeer vakkundig verholpen. uiterst vriendelijke jongeman en bekwaam

almere

Jen

Na telefonisch contact en prijsindicatie was de slotenmaker snel ter plaatse en is mijn deur geopend binnen paar tellen

Hoofddorp