Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

wendy nagel nievelstein

Supersnelle service en perfect gemaakt. proffesioneel

bunschoten

Lisa

Op een nette manier opgelost bedankt!!!

Hellevoetsluis

Catrina

Ze waren er binnen 10min en de deur was emmer 2min geopend zonder schade of dergelijke. Top service!

Mark

Zeer positief, leuke eerlijke vent die goed en snel werk levert.

Hilversum

M. Slee

Top! Zeer bekwaam en uiterst vriendelijk. Een echte aanrader!

Biba advies & diensten

Keurig en snel geholpen zeker een aanrader en ook qua prijs zeker te doen

Achterveld

Sipke

Na een heleboel rond bellen met andere bedrijven uiteindelijk bij dit bedrijf terechtgekomen. Goed professioneel en vakkundig geholpen. Handelssnelheid top

Wehl

Floortje

Vlotte service met goede tijdsindicatie hoe laat ze er zouden zijn. Tevens heel erg meegedacht in opties. Vakkundig. Oplossing met beste resultaat voor klant voorop.

Hilversum

Vermaat

Bart was heel snel ter plaatsen en heeft me heel goed geholpen met het weer vuilvrij maken van de cilinder van het slot

Zeewolde

Tamana Sediqi

De communicatie was erg goed. We waren buitengesloten en de slotenmaker was er in minder dan 20 minuten! We vonden vooral de helderheid en duidelijke communcatie met het bedrijf erg fijn. We kregen... De communicatie was erg goed. We waren buitengesloten en de slotenmaker was er in minder dan 20 minuten! We vonden vooral de helderheid en duidelijke communcatie met het bedrijf erg fijn. We kregen vooraf al een prijsindicatie en veel bedrijven konden dat ons niet geven. De slotenmaker probeerde het slot eerst te openen zonder al teveel geluid te maken in verband met de buren, en dat lukte hem ook. Hij gaf ons advies over ons slot en was daar ook erg eerlijk in. Ik raad ze aan iedereen aan!