Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Judith

Slecht. Er werd 265 euro gevraagd voor flipperen. 35 euro voorrijkosten, 145 starttarief, 115 flipperen. Dit was volgens hem wat anderen ook vragen.
Ik heb een andere monteur (Slotenmaker...
Ik heb een andere monteur (Slotenmaker Utrecht) laten komen die de deur met 1 min voor 67 euro open had.

Utrecht

Slotenmaker Limburg spoedservice 24/7

Situatie: sleutel stak op de binnenkant van de deur en kreeg de deur met de andere sleutel vanaf de buitenkant niet meer open. Deze situatie ook telefonisch uitgelegd. De slotenmaker kwam langs,... Situatie: sleutel stak op de binnenkant van de deur en kreeg de deur met de andere sleutel vanaf de buitenkant niet meer open. Deze situatie ook telefonisch uitgelegd. De slotenmaker kwam langs, wilde me een nieuwe cilinder aansmeren ivm veiligheid en wilde de cilinder eruit halen (kosten €280), uiteraard niet gedaan. Ik gaf aan dat ik gewoon een extra sleutel bij mij heb en 10 seconden later was die klaar, sleutel erin en 3x slaan met een schroevendraaier op het slot. Totaal 5 minuten bij mij geweest, kosten €181 incl. btw (€100 ex btw voor 3x met schroevendraaier slaan en €50 ex btw voorrijkosten). Het ergste vind ik dat ze me niet telefonisch deze tip hebben gegeven en het staat niet op de website. Belachelijk!

Cadier en Keer

Jager

Direkt aan de telefoon. Vriendelijk! Gelijk de aanrij tijd gekregen en de prijs. Het klopte allemaal, perfect!
Deur opengemaakt zonder schade. Zeer tevreden.

Dronten

Biba advies & diensten

Top top top

Zwitserlandstraat 15 1363 be

Veranda Centrum Zoetermeer

Helaas niet een goeie ervaring. Donderdag 13 april gebeld voor een klant van ons. Vrijdag is er iemand gaan kijken, heb ik de factuur gehad, betaald........en tot vandaag aan toe nog geen slot en... Helaas niet een goeie ervaring. Donderdag 13 april gebeld voor een klant van ons. Vrijdag is er iemand gaan kijken, heb ik de factuur gehad, betaald........en tot vandaag aan toe nog geen slot en ook helaas geen/nauwelijks communicatie. Ik heb het idee aan het lijntje gehouden te worden en ben bang dat ik kan fluiten naar het slot.....

Zoetermeer

Nnaemeka Onumaegbu

Very smart and creative

Almere

Roos

Vervelende ervaring gehad. Slotenmaker was er binnen tien minuten, heeft onze deur open geflipt binnen twee minuten. Heeft hiervoor uiteindelijk 223,- gerekend. Heeft in beginsel een prijsindicatie... Vervelende ervaring gehad. Slotenmaker was er binnen tien minuten, heeft onze deur open geflipt binnen twee minuten. Heeft hiervoor uiteindelijk 223,- gerekend. Heeft in beginsel een prijsindicatie gegeven zonder btw, wat maakte dat we nadat de deur open was meer moesten betalen dan dat de slotenmaker had opgegeven. 223,- voor twee minuten werk vind ik wat zonde van mijn geld.

Utrecht

Bernard

Super snel geregeld. Kon m'n huis niet meer in na inbraak.

Putten

Henriette Arts

Ik voelde me erg afgezet. Had met spoed iemand nodig. Stond voor de deur na een half uur wachten. Eiste 180 euro voor 5 min werk. Heb ik geaccepteerd ivm tijdgebrek. Voelde me opgelicht.... Ik voelde me erg afgezet. Had met spoed iemand nodig. Stond voor de deur na een half uur wachten. Eiste 180 euro voor 5 min werk. Heb ik geaccepteerd ivm tijdgebrek. Voelde me opgelicht. Waarschuwing: altijd eerst aan de telefoon prijsopgave vragen!

Groningen

Arash

David van Slotenmaker 365 deed zijn werk top en was ook communicatief en sociaal fijn om mee in contact te zijn!

Amsterdam