Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

rene meijer

Razend snelle service zelfs nog op een late vrijdagavond 19.45 uur ik raad dit bedrijf aan iedereen aan

Eibergen

Esperanca

Communicatie kan wel iets sneller, maar na een vervelende start ben ik uiteindelijk goed geholpen

Terneuzen

Navpreet Singh

This company is fraud charges me 400 euro just to open the Lock .it's open within 1 sec with minimal effort and they charged me very high amount

3438LK

Stefan Houtman

Snelle service en geen extra/ verborgen kosten

Almere

John Brummans

Prima wat een vakman en de service alleen maar geweldig.

Soerendonk

Koning

Een schandalige behandeling door een onbeschofte monteur. 2 uren gewacht op 1 januari in de kou. Heeft de cilinder met geweld uit de deur geslagen. 338 euro voor het plaatsen van een nieuwe... Een schandalige behandeling door een onbeschofte monteur. 2 uren gewacht op 1 januari in de kou. Heeft de cilinder met geweld uit de deur geslagen. 338 euro voor het plaatsen van een nieuwe cilinder. Een paar dagen later hetzelfde verhaal. Weer 2 uur gewacht in de kou . Ik heb gezegd dat ik niet weer opnieuw betaal. Weer een andere cilinder geplaatst Een onsympathieke monteur die het hele hoofdslot vernield heeft en ons ouderen liet voelen dat hij de macht heeft. De gebruikte cilinders zijn de slechtste kwaliteit die er bestaat. Nooit meer Arlockservice uit Hoogeveen. Intussen hebben we het hoofdslot en de cilinder laten vervangen door een vakman,die schrok van de ernstige vernieling van het hoofdslot en de slechte cilinder.

Assen

J.de Wit

Aardige man, redelijk snel ter plaatse. En heeft mijn voordeur open gekregen, en daarbij een nieuw slot geplaatst. Hij was de enige slotenmaker die 's avonds wilde komen, nadat ik was... Aardige man, redelijk snel ter plaatse. En heeft mijn voordeur open gekregen, en daarbij een nieuw slot geplaatst. Hij was de enige slotenmaker die 's avonds wilde komen, nadat ik was buitengesloten.
Ik heb 3 andere bedrijven in Den Helder gebeld. Maar gaven niet thuis.
Daarnaast doet Woningstichting Den Helder niks, als je belt. wat ik echt schandalig vind!
Verder spreekt Nigel van te voren een prijs af, en is duidelijk , wat hij gaat doen.
Zeer tevreden over zijn service!

Den Helder

Inge

Zeer communicatief. Hij hield me op de hoogte van de aankomsttijd door live te delen en was ook duidelijk over wat het zou gaan kosten. Heel vriendelijk en iemand met passie voor het vak.

Den Haag

Maree

Super service! Na bellen, snel ter plaatse, goede uitleg en benodigdheden voor vervangen (speciale maatvoering) nog dezelfde avond gemonteerd. Zeer vriendelijke monteur!!

Terheijden

Ilse Teunissen

Prijs op de website klopt totaal niet! Niet hier gaan je wordt afgeperst!

Apeldoorn