Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Eline Oosterhagen

Ik kon de deur niet meer in dus via Google hier terecht gekomen! Super geholpen, erg snel! En afspraak kan op elk moment, raad het zeker!

Carmen van es elsendoorn

Heel goed

Vinkeveen

BIBA advies en diensten vof

Snel en vlot geholpen!

Laren

Joanna

Toevallig mega snel geholpen op het eind van mijn verjaardag :) !!!
Toevallig mega snel geholpen op het eind van mijn verjaardag :) !!!
Ja, ik geef mezelf dit graag eenmalig als kado en ja ik zal zorgen in de toekomst niet meer op een zondag mezelf in de problemen te helpen ;)
Zo vreselijk aardig voor extraatje op de deur als souvenir/kadootje om mezelf te herinneren niet de deur dicht te gooien met sleutels aan de binnenkant in de deur XD !!!
Wat een start van wederom een nieuw levensjaar!!
Vriendelijkheid ten top en met een paar seconden was het gewoon opgelost! Wonderbaarlijk gewoon! Dankbaar voor jullie werk en hulp, nogmaals super-bedankt!!!
Hartelijke groeten, Joanna Nix :)

Namens De familie Roest

Hele slechte ervaring met deze partij. Slot wilde niet meer open. Moesten lang wachten. Kosten zijn niet vooraf doorgegeven. Factuur was maar liefst € 895. Waarvan een uur arbeidsloon a € 145.... Hele slechte ervaring met deze partij. Slot wilde niet meer open. Moesten lang wachten. Kosten zijn niet vooraf doorgegeven. Factuur was maar liefst € 895. Waarvan een uur arbeidsloon a € 145. Overige materialen € 125 voor opzet/trek en 3 sleutels. De sleutels zaten overigens al bij het slot a € 275.

Dieren

Chabeli de Haan

Zeer deskundige, vriendelijke man die niet het onderste uit de kan haalt en je echt goed helpt. Aanrader!

Baarn

M. Boral

Professional service with good price, locksmith arrived within 30 minutes, removed the broken key from the doors and replaced the lock, thank you!

Hilversum

Sleutel in het sloten laten zitten aan de binnenkant. Mijn eigen huissleutel werd in het gat gestoken, met een hamer tegen het getikt, en hoppa deur open: a 272 euro……. (Wel op een zondag)

Eindhoven

Steff

Slotenmaker was binnen 20 Minuten hier. En dat middernacht.
Binnen 10 seconden was de deur weer open.
Bart was een super vriendelijke expert.

Diemen

E

Zeer slechte ervaring. Omgeving Sluis, jammer dat er geen factuur opgestuurd kan worden. Meerdere malen voor gebeld, gemaild en over WhatsApp poging gedaan tot communicatie. Erg vriendelijk, maar... Zeer slechte ervaring. Omgeving Sluis, jammer dat er geen factuur opgestuurd kan worden. Meerdere malen voor gebeld, gemaild en over WhatsApp poging gedaan tot communicatie. Erg vriendelijk, maar wordt niets geregeld. 2 weken verder.

Sluis