Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Vuyo

Erg blij met de snelle reactie en snelle service

Ijburg

Jan

Zondagavond 19:00, net terug van een heerlijk weekendje weg met z’n 2tjes, eigenlijk onderweg naar het restaurant om het weekend af te sluiten, nog even snel de spullen in de wasmachine gooien en... Zondagavond 19:00, net terug van een heerlijk weekendje weg met z’n 2tjes, eigenlijk onderweg naar het restaurant om het weekend af te sluiten, nog even snel de spullen in de wasmachine gooien en door. Breekt de voordeursleutel af… Hoppa! Daar gaat het goede gevoel van een lekker weekendje! Snel gegoogled en de mannen van BIBA en diensten aan de lijn. Geen probleem we zijn er zsm. Gelukkig kon het ook wat later zodat we eerst nog uit eten konden gaan.

Professioneel en zonder schade de sleutel verwijderd dankzij het vakmanschap van deze man. Daarna zelfs nog het frame bijgewerkt en wat olie in het slot en nu draait het slot als nieuw. Ideaal en goed geregeld. Aanrader!

Scherpenzeel

P. de Wolf

Gebeld nadat ik mezelf had buitengesloten met de sleutel nog aan de binnenkant van de voordeur. Duidelijke verwachtingen, tijdsindicatie en prijsopgaaf vooraf. De slotenmaker was heel snel ter... Gebeld nadat ik mezelf had buitengesloten met de sleutel nog aan de binnenkant van de voordeur. Duidelijke verwachtingen, tijdsindicatie en prijsopgaaf vooraf. De slotenmaker was heel snel ter plaatste en kon de deur schadevrij openen. Heel schappelijke prijs ook. Ik kon snel weer verder met m'n leven. :)

Maarssen

Nicole

Ik had mijn sleutel aan de binnenkant van de deur in het sloten laten zitten en kon niet meer naar binnen.
Bart was snel ter plekke. Hij heeft eerst geprobeerd om de deur open te krijgen zonder het cilinder te vernietigen (goedkope oplossing), maar dit ging niet vanwege een extra beveiliging op de deur. Daarna heeft hij snel het slot vervangen. Alles ging snel en tegen een goede prijs!

Utrechtse Heuvelrug

Naturel/lodewijk bouw

Echt top hij was er super snel en de deur was met een plastic kaart zo open

Diemen zuid Holland park

C.A van der Velden

Na de tel melding dat wij ons hadden buitengesloten in ons nieuwe huurappartement, stond na 40 minuten de slotenmaker, Biba advies & diensten, al voor de deur.
Zeer vriendelijke man en vrouw...
Zeer vriendelijke man en vrouw met verstand van zaken.
Binnen een mum van tijd was de deur open zonder enige beschadiging en konden wij onze 2 hondjes, die in de binnenhal voor het raam naast de deur stonden te wachten, weer aanhalen.
Kortom, snel, vakkundig en vriendelijk.

Veenendaal

R.D. Tijmensen

Ouderwetse dienstverlening, prettige mensen, zakelijk, deskundig, snelle levering, zeer redelijke prijsstelling

Hilversum

Rainbow

Hassan heel opdringerig!!! We hadden gebeld voor een kosten indicatie. Vervolgens zij Hassan, 105,- en je moet binnen 5 minuten terugbellen anders is het aanbod weg. Ik heb niet meer terug gebeld,... Hassan heel opdringerig!!! We hadden gebeld voor een kosten indicatie. Vervolgens zij Hassan, 105,- en je moet binnen 5 minuten terugbellen anders is het aanbod weg. Ik heb niet meer terug gebeld, want vind dit geen manier van zaken doen. Vervolgens heb ik een ander bedrijf gebeld die zouden komen. Vervolgens belt Hassan mij weer op (met een ander telefoonnummer) en zegt: Wat is je adres? Ik zeg; Bent u nu die persoon met wie ik net een afspraak heb gemaakt voor een bedrag van 85,- zegt hij: Ja! Vervolgens staat hij hier aan de deur opent de deur en zegt het is 105,- euro. Deed hij zich dus gewoon voor, Voor de man met wie ik eigenlijk mijn afspraak heb gemaakt!! Daarna doet hij vervolgens net of hij me niet snapt! En staat de persoon met wie ik eigenlijk een afspraak heb gemaakt ook voor onze deur! Echt super vervelend! Ga nooit in zee met deze man.

Sittard

van Veen

Slot uitboren zou 400,- zijn maar er wordt niet bij verteld dat dit ex BTW is. Ze weten dat je particulier bent. Wees dan transparant. Sowieso, is het een veel te dure service.

Doetinchem

H.V. Dang

Ik ben geholpen door Bart. Helaas heb ik hem in de nacht moeten storen maar gelukkig was hij goed bereikbaar. Bart is vriendelijk, open en oprecht. Hij heeft eerst getracht de voordeur te openen wat... Ik ben geholpen door Bart. Helaas heb ik hem in de nacht moeten storen maar gelukkig was hij goed bereikbaar. Bart is vriendelijk, open en oprecht. Hij heeft eerst getracht de voordeur te openen wat het voordeligst is voor mij qua kosten. Helaas vanwege een nieuwbouw huis was dit niet mogelijk en heeft hij toch moeten boren. Dit wel in overleg met mij en helder gecommuniceerd wat de kosten zijn hiervoor. Hij heeft de voordeur op een professionele en snelle manier kunnen openen. Ik ben hem erg dankbaar en hopelijk zal dit me niet meer overkomen.

Almere Buiten