Vakmanschap
Snelheid handelen
Communicatie

Biba

Ik was even in paniek dat ik mijn huis niet meer in kon maar toen ik aan de lijn kwam met de slotenmaker verminderde dat. Heel fijn dat de slotenmaker snel en zonder schade mijn deur weer heeft... Ik was even in paniek dat ik mijn huis niet meer in kon maar toen ik aan de lijn kwam met de slotenmaker verminderde dat. Heel fijn dat de slotenmaker snel en zonder schade mijn deur weer heeft opengemaakt!

Hilversum

Van Doorn

Wat een fijne en snelle service. Goed en duidelijk advies.

Putten

De Croon

In 1 woord geweldig

Oirschot

BIBA Advies& Diensten vof

Snel en vriendelijk.

Leusden

Ben Donatz

Alles ging prima, het bellen, het overleg over het tijdstip, de oplossing en het advies voor nieuwe sleutels en beveiliging.

Dronten

Sanne

Vorige week mijn sleutel vergeten. Ook de reserve sleutel lag binnen..

Vorige week mijn sleutel vergeten. Ook de reserve sleutel lag binnen..

Via slotenprobleemkwijt gebeld en een monteur gekregen. Duurde langer dan telefonisch werd aangegeven maar alsnog snel geholpen. Twee minuten later stond ik binnen.

So far so good. Maar toen moest ik betalen. 326 euro… Voor twee minuten werk, om een plastic kaart langs mijn deur te halen. Schadevrij openen, betaal je extra voor. En toch een gescheurde anti inbraakstrip die vervangen moet worden. Ik schrok me dood en heb zwaar overdonderd gewoon betaald.

Ik vind het schandalig, heb de klantenservice gemaild en kreeg antwoord van iemand van QuickBlue, ik heb betaald aan EVO vastgoedonderhoud. Uiteraard klopte alles volgens de klantenservice.

Het is mijn eigen domme fout om niet even rustig te researchen, achteraf gebeld met wat andere slotenmakers en die geven aan dat ik echt ben opgelicht. Zij deden het voor bedragen rond de 100 euro.
Daarom deze tip aan iedereen: neem even de tijd en bel wat rond, laat je niet oplichten. Ga in ieder geval niet in zee met dit bedrijf. Eeuwig zonde.

Millingen aan de Rijn

Siebe

Na telefonisch contact kwam hij snel langs. Heeft het probleem verholpen en nieuwe onderdelen geplaatst.
Dacht goed mee in de uiteindelijke oplossing.
Bart is vriendelijk en behulpzaam,...
Dacht goed mee in de uiteindelijke oplossing.
Bart is vriendelijk en behulpzaam, een plezierige vakman.

Almere

EVO vastgoed onderhoud bv

Roy heeft ons super geholpen! Snel weer binnen met mijn kind

Zevenhuizen

Ten Ham

Maak je niet vaak meer mee. Wat een service en wat een snelle reactie. En….. probleem opgelost.

Harderwijk

Jordi

Top! Binnen 30 minuten voor de deur en met 5 minuten de deur weer open.

Diemen