Het was mijn eerste bestelling hier ! Maar het heeft wel een positieve indruk nagelaten.

De sloten volledig naar wens en van goede kwaliteit!

drankenservice Eddy en Marleen

Goede opvolging

Dehaes Dirk

Sleutelkluis Abus gekocht, snel geleverd.

Super!! vooral de uitleg stap voor stap hoe je ervoor kan zorgen om het juiste slot te bestellen was zeer nuttig...

super!! vooral de uitleg stap voor stap hoe je ervoor kan zorgen om het juiste slot te bestellen was zeer nuttig...

Rudy Sterckx

Ruime keuze , eenvoudig om zelf uw slot samen te stellen naar gelang uw behoeften

precies wat je ervan verwacht

Goede ervaring: ik had eerste een vraag, en via de chat werd die snel en correct beantwoord

communicatie verloopt goed: mail gestuurd wanneer het pakket werd verzonden en zo.
en je kan betalen met bitcoin, hoewel ik het deze keer niet deed

gios willy

Geweldige snelle service een aanrader.

snelle service

Sortimo Belux

Zochten nieuwe sleutels voor sloten waarvan we alleen maar een nummer hadden en konden dit via deze site feilloos opzoeken en bestellen.

Makkelijk overzicht. Het nodige kan online snel en eenvoudig ingevuld worden en de afhandeling en levering ervan verloopt heel vlot.

Enige nadeel dat ik ondervond was problemen met het uitvoeren van de betaling met de betaalkaart van de firma. Maar door mijn eigen kaart (en bijhorend decodeersysteem) te gebruiken was dit ook verholpen.

lampaert andy

Ok

Online chat is zeer handig om vlug een antwoord te krijgen op vragen

Van damme

Positief vlotte levering