Slotenmeester

Redelijk snelle reactie en monteur met kenniss van zaken

Mezelf buitengesloten. Lang moeten wachten op een monteur. Na 5 minuten was het probleem verholpen. Pinnen was niet mogelijk en moest 170,00 euro afrekenen. Heb om een nota gevraagd en nooit... Mezelf buitengesloten. Lang moeten wachten op een monteur. Na 5 minuten was het probleem verholpen. Pinnen was niet mogelijk en moest 170,00 euro afrekenen. Heb om een nota gevraagd en nooit gekregen. Na een telefoontje waren mijn gegevens niet meer te traceren?!

Rich

Zeer onbetrouwbaar

Meijer

Prima; deskundige monteur

Maurice Slenders

Ik kan eigenlijk alleen de andere positieve reviews onderstrepen.
Vanaf het eerste contact tot het uiteindelijke resultaat zijn we uiterst tevreden.

Eikenaar

Sleutel zat in deur binnenkant, probleem snel verholpen in 10 minuten door de monteur, wel was het bedrag ad €130 wat contant moest worden afgerekend (dus geen pin zoals wel wordt aangegeven op de... Sleutel zat in deur binnenkant, probleem snel verholpen in 10 minuten door de monteur, wel was het bedrag ad €130 wat contant moest worden afgerekend (dus geen pin zoals wel wordt aangegeven op de site) naar mijn mening behoorlijk prijzig

Maud Clerk

Onze deur ging niet meer open door een defect in het slot. Paar slotenmakers laten komen om een offerte te maken voor het openen van de deur en het vervangen van een nieuw slot.
Slotenmeester...
Slotenmeester sprong er voor ons positief uit als het ging om de prijs.
Na akkoord zijn ze redelijk snel langs geweest om alles in orde te maken.

Bertine Makers

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Service was ook goed