Maud Clerk

Onze deur ging niet meer open door een defect in het slot. Paar slotenmakers laten komen om een offerte te maken voor het openen van de deur en het vervangen van een nieuw slot.
Slotenmeester...
Slotenmeester sprong er voor ons positief uit als het ging om de prijs.
Na akkoord zijn ze redelijk snel langs geweest om alles in orde te maken.

Bertine Makers

Wij hebben een goede ervaring met dit bedrijf. Service was ook goed

Gedupeerde

Waardeloos! Oplichters!
Veel schade aangericht aan kozijn en deur!! Daarna totaal onbereikbaar. Ga hier NOOIT mee in zee!

Rons's Voetverzorging

Zeer tevreden

Restauratie Atelier Verbiest

Snelle service, aardig personeel, goede ervaring

Tine Kooren

Sleutel afgebroken in de voordeur. Probleem werd binnen 1,5 uur opgelost.

Snelle service en vriendelijk

R. Beukers

Heel vriendelijke slotenmaker die met enige spoed onze niet meer toegankelijke voordeur heeft geopend. Vervolgens gaf hij een vrijblijvend maar zeer vakkundig advies over betere inbraakbeveiliging.... Heel vriendelijke slotenmaker die met enige spoed onze niet meer toegankelijke voordeur heeft geopend. Vervolgens gaf hij een vrijblijvend maar zeer vakkundig advies over betere inbraakbeveiliging. Dit hebben we graag aanvaard, waarop hij later nieuwe sloten heeft geplaatst. Het werk is netjes en vakkundig uitgevoerd. Ik ben een zeer tevreden klant.

Rai

Snel en betaalbaar geholpen nadat ik mijn sleutels domweg aan de binnenkant had laten liggen

Peter garan

Goede service