Mariska Baander

Na het betrekken van ons nieuwe huis, hebben we alle sloten laten vervangen door Slotenmeester. Van begin tot eind keurig gewerkt.

Angela

Vandaag geholpen door een monteur van de slotmeester. Snel, vriendelijk, professioneel en netjes. Had alle benodigdheden in zijn busje. Geen lange besteltijden voor materialen. Hoppa meteen een... Vandaag geholpen door een monteur van de slotmeester. Snel, vriendelijk, professioneel en netjes. Had alle benodigdheden in zijn busje. Geen lange besteltijden voor materialen. Hoppa meteen een werkend slot. Super! Nette prijs/kwaliteit. Tnx.

Slagerij Van der hout

€220 voor een deur op te maken ????

Tarik

Geen 24/7 service

Mathieu Christiaan

Keurig te woord gestaan door de telefoon en ook de monteur was vriendelijk tijdens de goed uitgevoerde werkzaamheden.

D Breedveld

Driepuntsslot ingezet; zeer slordige afwerking en na een paar dagen een defect: deur viel niet meer in het slot; na herhaalde telefoontjes deel van de klacht verholpen met de belofte om terug te... Driepuntsslot ingezet; zeer slordige afwerking en na een paar dagen een defect: deur viel niet meer in het slot; na herhaalde telefoontjes deel van de klacht verholpen met de belofte om terug te komen voor een afwerking waarvoor op dat moment geen materiaal beschikbaar was. Dat is het laatste wat we hebben gemerkt van Slotenmeesters. Op een gemaakte afspraak verscheen niemand en telefoontjes werden vaag beantwoord of een aantal keren heel bot afgebroken; niet meer te bereiken verder.

Janneke Namen

Snel en adequaat geholpen. Mijn moeder had zich buitengesloten en er was dus paniek. Gebeld naar Slotenneester en heel snel was er een slotenmaker ter plaatse.

Frankhuijzen

Prima, zeer snel geholpen

Posthoorn

Uitstekende service. Goed en eerlijk advies. Niet duur.

Frank Daamen

Waardeloos