Willem

Heel tevreden met de werkwijze van Slotenmeester. Vooraf duidelijk de prijs en werkzaamheden aangegeven.

Thea Uitdehaghe

Adequaat opgetreden bij een buitensluiting van mijn moeder.
Monteur was snel ter plaatse en ging naar mijn inzien best vakkundig te werk.

L

Belachelijke deur €180 gelijk betalen is niet geschikt voor mensen die het minder hebben laatste keer dat ik hun laat komen

MH kliniek

Positief, snelle reactie, duidelijke prijsopgave vooraf, komt afspraken na m.b.t. levering, nette mensen

Kees Graumans

Prima geholpen, goede uitleg!

Harry

Zeer goede service die vroeger gewoon was.

Jeroen

Ze komen keurig langs, geven vantevoren de prijs en werken netjes.

Hommering

Ze konden snel komen, waren erg aardig met van te voren een prijsopgave. Goed geholpen. Ik vond zelf 70 euro starterstarief voor arbeid vrij hoog, maar goed dat nam ik voor lief.

Scheerder

Helaas de buurvrouw gooit de deur dicht met haar sleutel aan de binnenkant er nog op. Heel snel is er iemand om het slot te openen. Erg fijn! De klus valt mee, binnen een minuut is het probleem... Helaas de buurvrouw gooit de deur dicht met haar sleutel aan de binnenkant er nog op. Heel snel is er iemand om het slot te openen. Erg fijn! De klus valt mee, binnen een minuut is het probleem verholpen.
De factuur duurt langer en valt zwaar tegen €175,00 voor een minuutje werk. Ons wordt verteld dat dit ook op de site te vinden is. Voor mij is het niet te vinden.

Jerom Raners

Door Slotenmeester onze sloten laten vervangen. We hadden prettig contact met de slotenmaker en hij heeft ook netjes gewerkt. Toen er een onderdeel miste is hij op en neer gereden om het te halen... Door Slotenmeester onze sloten laten vervangen. We hadden prettig contact met de slotenmaker en hij heeft ook netjes gewerkt. Toen er een onderdeel miste is hij op en neer gereden om het te halen zodat onze sloten toch vervangen konden worden. Ik beveel ze zeker aan.