Paul Rodenburg

Snel ter plaatse en snel geholpen met de deurslot

Z.

Betrouwbare slotenmaker

J. van der Horst

250 euro voor 2 seconden werk??

Reactie Slotenmeester:

Achteraf klagen? Wij hebben u netjes vooraf aan de telefoon de prijs door gegeven. U heeft er over nagedacht en ons later terug gebeld en gezegd dat we moeten komen. We openen vakkundig en... Achteraf klagen? Wij hebben u netjes vooraf aan de telefoon de prijs door gegeven. U heeft er over nagedacht en ons later terug gebeld en gezegd dat we moeten komen. We openen vakkundig en schadevrij uw deur. Dus als we 2 uurtjes aan uw deur zaten te boren, dan vond u de prijs wel rechtvaardig? Beetje slap van u hoor om zo slechte review neer te zetten.

Maud

Ze komen hun afspraken na, goede prijs en het belangrijkste ze leveren top werk! AANRADER

Jazmin

Tot 3 uur ‘s nachts ons laten wachten en vervolgens niet meer opnemen en niks meer laten horen. Ik zal dit bedrijf aan niemand aanbevelen.

M.M

Offerte opgesteld, korte lijnen in het bedrijf. Vanuit de verzekeraar hebben ze onze sloten vervangen.

Dekker

Je belt om 6 uur met een probleem er wordt door meneer gezegd ik ben er rond 9 uur . Ik bel terug om het adres door te geven om half 9 meneer geeft aan je wordt 10 minuten van te voren gebeld . Het... Je belt om 6 uur met een probleem er wordt door meneer gezegd ik ben er rond 9 uur . Ik bel terug om het adres door te geven om half 9 meneer geeft aan je wordt 10 minuten van te voren gebeld . Het is kwart over 10 Nieman te zien geen telefoontje gehad en meneer neemt gewoon niet op . Je laat iemand toch niet meer dan 5 uur wachten en dan denken ik ben er klaar mee voor vandaag ? Een tip zoek een andere slotenmaker dan deze , want afspraken maken kennen ze hier niet

Richard Wierenga

Komen afspraken netjes na en leveren goed werk!! Aanrader bij problemen!

JM

Prijsopgave gekregen en na onze akkoord zijn ze snel langs geweest om het werk uit te voeren.

Tevreden klant

Snelle response en betaalbare prijzen gehanteerd.