Jazmin

Tot 3 uur ‘s nachts ons laten wachten en vervolgens niet meer opnemen en niks meer laten horen. Ik zal dit bedrijf aan niemand aanbevelen.

M.M

Offerte opgesteld, korte lijnen in het bedrijf. Vanuit de verzekeraar hebben ze onze sloten vervangen.

Dekker

Je belt om 6 uur met een probleem er wordt door meneer gezegd ik ben er rond 9 uur . Ik bel terug om het adres door te geven om half 9 meneer geeft aan je wordt 10 minuten van te voren gebeld . Het... Je belt om 6 uur met een probleem er wordt door meneer gezegd ik ben er rond 9 uur . Ik bel terug om het adres door te geven om half 9 meneer geeft aan je wordt 10 minuten van te voren gebeld . Het is kwart over 10 Nieman te zien geen telefoontje gehad en meneer neemt gewoon niet op . Je laat iemand toch niet meer dan 5 uur wachten en dan denken ik ben er klaar mee voor vandaag ? Een tip zoek een andere slotenmaker dan deze , want afspraken maken kennen ze hier niet

Richard Wierenga

Komen afspraken netjes na en leveren goed werk!! Aanrader bij problemen!

JM

Prijsopgave gekregen en na onze akkoord zijn ze snel langs geweest om het werk uit te voeren.

Tevreden klant

Snelle response en betaalbare prijzen gehanteerd.

Nancy Hormann

Positief; een snelle respons binnen 2 uur was hij er. Plaatsen van een nieuw slot gebeurden netjes maar...
Negatief het ontbreekt aan kennis ten opzichte van de schuifpui. Door het wegfrezen van de vergrendelingsbout sloot de schuifpui niet meer op het kozijn, was sprake van een flinke kier. Moest verholpen worden door tochtstrip. Naar eigen zeggen is de monteur deskundige om een expertise boordeling te maken en volgens eigen zeggen functioneerde de schuifpui voldoende.
Bleek later ( vast gesteld door een schuifpuispecialist) van niet.
Ik heb getracht de eigenaar nog persoonlijk te spreken te krijgen maar is nooit teruggebeld.
Bedrijf is goed in het plaatsen van een nieuw slot maar van schuifpuien hebben ze geen kaas gegeten.

Ton

Teleurstellend, gistermiddag rond 3 uur gebeld, er zou iemand komen voor 5 uur. Half zes weer gebeld, was druk zou tussen 5 en 7 uur worden . Half 8 weer gebeld er komt zeker iemand voor 8 uur. Teleurstellend, gistermiddag rond 3 uur gebeld, er zou iemand komen voor 5 uur. Half zes weer gebeld, was druk zou tussen 5 en 7 uur worden . Half 8 weer gebeld er komt zeker iemand voor 8 uur.

Helaas na 8 uur nog vele malen gebeld t/m andere morgen 9 uur maar zowel 085 als 078 nummer wordt niet meer opgenomen.

En dat geeft dan op de web site 24/7 en binnen 30 minuten geholpen aan

Carmen