8.3/10
8.5/10
8.5/10

Van Ekeren

Matig. Defecte meerpuntsluiting aan slaapkamer achterzijde huis. Duidelijk probleem aangegeven en hoe opgelost kan worden, zelf alleen niet handig genoeg. Word monteur gestuurd die in 1e instantie... Matig. Defecte meerpuntsluiting aan slaapkamer achterzijde huis. Duidelijk probleem aangegeven en hoe opgelost kan worden, zelf alleen niet handig genoeg. Word monteur gestuurd die in 1e instantie hoogtevrees heeft (??) en weigert vervolgens met hulp en hulpmiddelen op veranda te gaan staan om probleem te verhelpen.

Communicatie vooraf

Luisteren naar probleem

Didam

Goede service en komen afpraken na!!!

Vriendelijk, snel en kundig bedrijf. De communicatie is erg goed - ook komen ze afspraken goed na. Daarnaast zijn er geen voorrijkosten, wat een grote plus is.

Goede communicatie.
Geen voorrijkosten.
Goede vakmensen!

de Vries

Paar maanden geleden een nieuw slot laten plaatsen door Drs en nog steeds erg tevreden.

Helaas na 12 uur wachten nog geen reactie mogen ontvangen op mijn bellen en appen. Ondertussen een ander bedrijf gebeld dat er binnen een uur was en ons wel wilde helpen.

De telefoon beantwoorden. Of minstens een appje terug sturen, aangezien u in uw antwoordapparaat aangeeft bereikbaar te zijn via Whatsapp.

Dhr. Schol

Monteur die is langs gekomen was professioneel en netjes en heeft gezorgd voor extra veiligheid van ons huis.

professioneel en netjes

kwartier te laat

Jos Bakker

Erg tevreden met het product en de service!

Thomas25

Via internet dit slotenmaker bedrijf gevonden omdat wij problemen hadden met de voordeur (deze ging stroef. slotenmaker heeft een nieuw slot geplaatst en alles werkt weer naar behoren. Mochten wij... Via internet dit slotenmaker bedrijf gevonden omdat wij problemen hadden met de voordeur (deze ging stroef. slotenmaker heeft een nieuw slot geplaatst en alles werkt weer naar behoren. Mochten wij in de toekomst weer problemen hebben met onze sloten dan zullen wij zeker weer opnieuw contact opnemen.

snel geholpen
goede prijs
vriendelijk

kan nu even niks bedenken

Lamir

Erg goed geholpen door slotenmaker drs, voordeur slot was kapot. De monteur heeft deze weer snel gerepareerd voor een goede prijs.

snel repareerd
goede prijs

iets te laat bij afspraak

Mirjam

Prima uitgevoerd