Viktor

Slotenmaker DRS Utrecht doen wat ze zeggen, maar bieden in mijn ogen niet een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ze bieden standaard een 2-sterrencilinder, terwijl dat in mijn ogen al niet meer de... Slotenmaker DRS Utrecht doen wat ze zeggen, maar bieden in mijn ogen niet een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ze bieden standaard een 2-sterrencilinder, terwijl dat in mijn ogen al niet meer de norm is.

Als ik vraag naar een 3-sterrencilinder kan dat blijkbaar alleen inclusief certificaat en schiet de meerprijs fors omhoog. Dat terwijl een certificaat losstaat van de cilinder zelf.

Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden voor de vaste lasten / aftersales etc. Echter, bovenstaande constructie is zo zonde omdat je een slot koopt voor de lange termijn. Nu heb ik voor een flink pak geld een "outdated" cilinder laten monteren.

Wees kritisch bij het ontvangen van de offerte!

Goede service, communicatie

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Edwin

Via internet kwam ik in contact met dit bedrijf. Moet behulp van telefoniste een afspraak ingepland met Michel. Deze heeft mij goed geïnformeerd over wat de beste opties zijn. Uiteindelijk heeft hij... Via internet kwam ik in contact met dit bedrijf. Moet behulp van telefoniste een afspraak ingepland met Michel. Deze heeft mij goed geïnformeerd over wat de beste opties zijn. Uiteindelijk heeft hij par weken later het slot vakkundig gemonteerd. Super tevreden met dit bedrijf en Michel. Ik kan zowel dit bedrijf als Michel aanbevelen. Kortom een tevreden klant.

Kundig behulpzaam en Klantvriendelijk

Nvt

Wijbren

Zeer goed!

Snel, eerlijk, rekende geen kosten want reparatie was eenvoudig.

Tommy

Zeer goed geholpen door Mathijs van Slotenmaker Drs.
Nogmaals dank voor het advies en het beveiligen van ons huis!

Vriendelijk, snel en een goede prijs.

Geen.

Peter

Top bedrijf.
We waren buitengesloten drs gebeld en stonden binnen 45 min voor de deur goed geholpen bedankt Mathijs

snelle service vriendelijke monteur mathijs

nee

M.Wouters

Door Michel 2 meerpuntsluitingen laten aanbrengen op de voor- en achterdeur. Michel is echt een aardige gast die top werk levert! Ook niet te beroerd om extra info, uitleg en advies te geven! Ook... Door Michel 2 meerpuntsluitingen laten aanbrengen op de voor- en achterdeur. Michel is echt een aardige gast die top werk levert! Ook niet te beroerd om extra info, uitleg en advies te geven! Ook toen na een dag het slot op de achterdeur toch niet zo lekker sloot, direct en correct contact gehad om het te verhelpen. Geen gedoe! Michel, onwijs bedankt!!

- snel contact en reactie
- snel offerte
- duidelijke offerte
- professionele monteur: Michel!

je krijgt soms wel en soms geen emailbevestiging van de gemaakte afspraak.

Boers

Voel me opgelicht

Snelle levering, keurige communicatie vooraf

Ze geven aan geen voorrijkosten te rekenen, maar rekenen wel een vol uurtarief van 64,50 voor een halve minuut werk

John Overvoorde

In soort situaties wil je snelheid meedenken klantgericht te werk gaan. Top dus. Michael Michel dankjewel!

Vriendelijk. Snelheid. Direct leveren.

Geen idee

Wendy van es

Goede en snelle service klant vriendelijk en professioneel personeel

Professioneel personeel

Van Ekeren

Matig. Defecte meerpuntsluiting aan slaapkamer achterzijde huis. Duidelijk probleem aangegeven en hoe opgelost kan worden, zelf alleen niet handig genoeg. Word monteur gestuurd die in 1e instantie... Matig. Defecte meerpuntsluiting aan slaapkamer achterzijde huis. Duidelijk probleem aangegeven en hoe opgelost kan worden, zelf alleen niet handig genoeg. Word monteur gestuurd die in 1e instantie hoogtevrees heeft (??) en weigert vervolgens met hulp en hulpmiddelen op veranda te gaan staan om probleem te verhelpen.

Communicatie vooraf

Luisteren naar probleem