peters

Niet doen! Slechte service

werkt buiten werktijden

factuur overhandigen van slot, heeft zonder overleg een ander slot erin gezet en nu mis ik mijn 4-puntssluiting, heeft het slot niet goed gemonteerd (steekt nog een schroef uit) en komt niet terug... factuur overhandigen van slot, heeft zonder overleg een ander slot erin gezet en nu mis ik mijn 4-puntssluiting, heeft het slot niet goed gemonteerd (steekt nog een schroef uit) en komt niet terug voor herstel (valt volgens hem onder hang en sluit werk en hoor bij iemand anders), belachelijk duur en bied geen alternatief, moeilijk te bereiken

P. Spaan

De klant is koning en service staat hoog in het vaandel.

Snelle reactie, uitstekende productkwaliteit, persoonlijk contact en trots op het vak.

Men kan nog verbeteren in de communicatie door vooraf aan te geven of, wanneer en waarom werk wordt uitbesteed aan derden en de klant de keuze te laten of men hiermee instemt.

Thistlethwaite

Vriendelijk en betrouwbaar.
Puur vakmanschap en netjes gewerkt , zeer tevreden !
Sheila Thistlethwaite

Vakmanschap en betrouwbaarheid.

Buirma

Héél goede ervaring: snelle service, betrouwbare indruk ook waargemaakt, geen extra kosten gerekend voor nakijk werk, kortom: prima!! Heel tevreden.

Snelle service, betrouwbaarheid! Prettig contact.

Voor mij nu niet van toepassing!

VVE op de Meuleberg

Goede ervaring. John komt zijn afspraken na.

Snelle reactie en goede communicatie

Brigitte

Super goede en snelle service, 's morgens gebeld en 's middags nieuwe inbraak beveiliging aangebracht door 2 Friese toppers van De Slotenmaker uit Uteterp!

Werken heel netjes en ruimden ook keurig netjes alles op met hun eigen stofzuiger!

Geen, jullie hebben service en klantvriendelijk hoog in het vaandel, ga zo door!

Maya Lysova

Monteur (Rayen) denkt mee, geeft nuttige adviezen, reageert snel, bekijkt verschillende opties. Echt blij mee, en plus is heel nette en aardige persoon.

Snelle feedback/service, alle wensen worden meegenomen en opgelost

Aleksandra

Uitermate tevreden!!

Fantastische service

Geen verbeterpunten

Clasen

Snel, betrouwbaar en goedkoop

Snelle service en leuke monteur

Reactie Slotenmaker DRS:

Bedankt voor uw review

Frank Raat

De sleutel van een binnendeur was afgebroken en kon niet meer manueel verwijderd worden.

Deskundig en betrouwbaar, alle complimenten voor technicus John Broeren

Reactie Slotenmaker DRS: