Oude medewerker

Super slecht onervaren monteurs slecht te bereiken en onbeschadigd aan de telefoon komen hun afspraken niet na en te duur zeggen dat ze uit de regio komen en dat is zeker niet zo ze zijn een... Super slecht onervaren monteurs slecht te bereiken en onbeschadigd aan de telefoon komen hun afspraken niet na en te duur zeggen dat ze uit de regio komen en dat is zeker niet zo ze zijn een landelijk bedrijf

Leugens verkondigen

Stop

Reactie Slotenmaker DRS:

Goedendag meneer of mevrouw,
Wij betreuren u ongenoegen over onze monteur en bedrijf
Goedendag meneer of mevrouw,
Wij betreuren u ongenoegen over onze monteur en bedrijf
Zou u met ons contact op kunnen nemen via info@slotenmakerdrs.nl. Want wij weten niet wie u bent en wat het probleem is of is geweest en wij helpen u uiteraard om het probleem wat u heeft natuurlijk zo goed mogelijk op te lossen
Met vriendelijk groet,
Roger de Rooij
Slotenmaker De Rooij

K.Thomissen

Supersnel en fijn geholpen door John Broeren. Duidelijke prijzen. Geen voorrijkosten en goede service. Dankjewel!

Snel, duidelijk, vriendelijk

Anna Smits

Super service

Probleem gratis verholpen

M J

Kerntrekbeveiliging laten monteren.

Ze boden een opmaat offerte en werken met merk materiaal. Tevens ook met professionele monteurs.

Iets kortere tijd tussen offerte en montage.

Dave

Waardeloos, “we hebben genoeg werk met sloten aan huizen, een slot op een schip beginnen we niet aan. Zoek het maar uit”

“Begin ik niet aan”

W

Geen 24 uurs service

Ze nemen de telefoon op.

Adverteren met 24 uurs service. Gebeld omdat we ons hadden buiten gesloten (15:30). De monteur zou ons bellen. Receptioniste belde later dat monteur geen tijd had.. Best raar..
Uiteindelijk...
Uiteindelijk een bedrijf gevonden wat ons wel wilde helpen..

Tajana Witser

Wij waren buitengesloten zaterdagavond en slotenmaker drs heeft ons weer naar binnen geholpen bedankt voor de snelle service

goeie prijs en snel terplaatsen

nope

Koen Snel

Zeer goede en berouwbare service bedankt Peter

snel betrouwbaar

Max Ribbink

Geen 24/7 service ondanks dat men ermee adverteert.

Helaas geen enkele kunnen ervaren

Telefoon beantwoorden of niet adverteren met 24/7 service maar geef dan eerlijke openingstijden aan

Rikhof

Gisteravond helaas buitengesloten. Slotenmaker DRS gebeld (een stuk of 8 keer) en via Whatsapp bericht. Wel blauwe vinkjes maar geen reactie. Via de telefoon werd ook niet opgenomen. 24/7... Gisteravond helaas buitengesloten. Slotenmaker DRS gebeld (een stuk of 8 keer) en via Whatsapp bericht. Wel blauwe vinkjes maar geen reactie. Via de telefoon werd ook niet opgenomen. 24/7 beschikbaar staat op de website, dat gaat helaas niet op.

Met dit bedrijf kan je elk uur van de dag gebeld worden omdat men je nodig heeft. Vaak ook met enige spoed. Als je dan niet opneemt en niets van je laat horen verder (ook niet de dag erna) dan doe je toch iets fout in mijn ogen. Laat op zijn minst een berichtje achter, excuus het komt vandaag niet uit. Erg slecht.

Geef gehoor.