Danny

Slechter services, heb 4 maanden moeten wachten en daarna de hoofdprijs ( 700 euro !! ) moeten betalen voor een halve oplossing. Slotenmaker kwam 1x niet opdagen, 1x was hij vergeten zijn spullen... Slechter services, heb 4 maanden moeten wachten en daarna de hoofdprijs ( 700 euro !! ) moeten betalen voor een halve oplossing. Slotenmaker kwam 1x niet opdagen, 1x was hij vergeten zijn spullen me te nemen en de laaste keer had het verkeerde slot bij, maanden verder is het probleem voor de helft oplost en ben ik 700 euro lichter. Via app werd erg brutaal gedaan en werd gezegd dat ik ze niets kon maken omdat de afspraken mondeling waren en ik daarom geen poot had om op te staan.

Afspraken nakomen en mensen niet oplichten met absurd hoge bedragen ( 700 euro, waarmee het probleem van de sxhuifpui niet eens werd opgelost ).

Jerry Liem

Prima ervaring. Professionele medewerker (Frank), netjes en correct uitgevoerd!

Helder, transparant. Eerlijke offerte en direct netjes uitgevoerd

Eigenlijk niet....

koopmanschap

Het was een klein probleem voor de slotenmaker . de sleutel ging niet meer uit het slot .

vlot opgelost en gelijk 7 sloten geolied en schoon gemaakt

het was top . ik kan hem iedereen aanbevelen

AK

Wat naar we proberen jullie steeds te pakken te krijgen en dat lukt niet. Het telefoonnummer geeft een whatsapp aan en ook dan komt er geen reactie op ons bericht. Oke het is al later op de avond... Wat naar we proberen jullie steeds te pakken te krijgen en dat lukt niet. Het telefoonnummer geeft een whatsapp aan en ook dan komt er geen reactie op ons bericht. Oke het is al later op de avond maar dan niet adverteren met 24 uur per dag bereikbaar.
Heel erg jammer ! In een noodsituatie niet bereikbaar !

Geen !

Doe wat u aanbiedt en adverteer en anders niet mee.

Theo

Super service!

Telefonische terugbel service werkte goed. Snelle reactie, volgende dag een monteur. Slot nagekeken en gesmeerd zonder kosten! Blije klant achter gelaten :)

Kan geen tips bedenken.

Hanke

Zeer positief

deskundige en doortastende slotenmaker, helder in uitleg, probleem prima en snel verholpen

Paul

Top service en lekker snel gehandeld

Vriendelijk aan de telefoon en an de deur!

helemaal niks!

Alberto

Onze schuifpui was kapot en laten repareren door slotenmaker drs bedankt we kunnen weer normaal onze tuin in top bedrijf

Komen netjes hun afspraken na

Nope

Michel de Jong

Goede ervaringen met slotenmaker Drs

Professionale services, Goede prijs

Eveline

Bedankt voor het vervangen van onze meerpuntsluiting

Betrouwbaar,snel,vriendelijk