Lee

Top slotenmaker!!!

Marjolijn Bakker

Onze schuifpui ging bijna niet meer open. Zeer stroef. Na een belletje kwam ik erachter dat DRS ook expertise heeft in schuifpuien. Ze hebben zelfs speciaal een monteur hiervoor beschikbaar.... Onze schuifpui ging bijna niet meer open. Zeer stroef. Na een belletje kwam ik erachter dat DRS ook expertise heeft in schuifpuien. Ze hebben zelfs speciaal een monteur hiervoor beschikbaar. Binnen 2 dagen kwam de monteur al langs en heeft direct het probleem kunnen oplossen. Heel fijn en dat had ik eigenlijk eerder moeten weten. Aanrader dit bedrijf!!! Gr. Marjolijn Bakker

Ervaring met schuipui
Monteur kwam zeer snel
Vriendelijk via telefoon

Verbeterpuntje: Onderdelen moesten besteld worden

Patty

Fantastisch goed geholpen door zeer vriendelijke medewerkers! Heel tevreden met alle nieuwe sloten, het deskundige advies en de geleverde service. Topbedrijf!!

Doen wat ze beloven op een prettige wijze.

Mulder

Snel geholpen en goede service. Gr. Fam. Mulder

Snel aanwezig
Goede service

Van der Borg

Vanwege verhuizing nieuwe sloten laten plaatsen. Zowel de voordeur als de achterdeur kan nu met 1 sleutel worden geopend. Ideaal. Deze slotenmaker heeft een goede service. Afspraken goed nagekomen

Goede service
Afspraken goed nagekomen
Prima op tijd

123Wonen Vastgoedbeheer B.V.

Onbetrouwbaar bedrijf en maken niet waar hetgeen op hun website staat. Zojuist vier keer gebeld maar niemand neemt de
telefoon op en ik word ook niet teruggebeld.

Reactie Slotenmaker DRS:

Geachte heer mevrouw, van 123 wonen
Onze excuses voor het ongemak maar inderdaad kan het heel soms gebeuren dat wij niet in de gelegenheid zijn om uw telefoontje aan te nemen.
Maar wij doen...
Geachte heer mevrouw, van 123 wonen
Maar wij doen dan onze uiterste best om u zo snel mogelijk terug te bellen helaas was dat bij u niet mogelijk om dat uw bedrijf te veel vestigen heeft en wij niet konden traceren waar u vandaan belde ondanks hopen wij u een volgende keer wel te treffen aan de telefoon zo dat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.
Slotenmaker DRS afdeling planning

Prima bedrijf

Jaap

Professionele slotenmaker in de buurt goede service en producten nieuwe sloten

Nieuwe sloten laten plaatsen door de monteur van drs. Zeer tevreden

Donnie

Prima bedrijf. Goed en snel geholpen. Ga zo door!