Thomas25

Via internet dit slotenmaker bedrijf gevonden omdat wij problemen hadden met de voordeur (deze ging stroef. slotenmaker heeft een nieuw slot geplaatst en alles werkt weer naar behoren. Mochten wij... Via internet dit slotenmaker bedrijf gevonden omdat wij problemen hadden met de voordeur (deze ging stroef. slotenmaker heeft een nieuw slot geplaatst en alles werkt weer naar behoren. Mochten wij in de toekomst weer problemen hebben met onze sloten dan zullen wij zeker weer opnieuw contact opnemen.

snel geholpen
vriendelijk

kan nu even niks bedenken

Lamir

Erg goed geholpen door slotenmaker drs, voordeur slot was kapot. De monteur heeft deze weer snel gerepareerd voor een goede prijs.

snel repareerd
goede prijs

iets te laat bij afspraak

Mirjam

Prima uitgevoerd

Op zich goed contact gehad met Slotenmaker DRS. Contact opgenomen vanwege een defecte meerpuntssluiting achterdeur en in de veronderstelling dat het een lokale slotenmaker betrof (google +... Op zich goed contact gehad met Slotenmaker DRS. Contact opgenomen vanwege een defecte meerpuntssluiting achterdeur en in de veronderstelling dat het een lokale slotenmaker betrof (google + woonplaats beetje naïef van mijn kant gezien de berichten van de consumentenbond, radar en meerdere rapportages)) Vrijblijvend offerte gemaakt en gezien de urgentie qua mijn vakantieplanning afspraak gemaakt voor montage. Monteur is op afgesproken dag en tijdschema gekomen. Tijdens demontage en nadien uitpakken van nieuwe sluiting bleek dat er een verkeerde sluiting besteld was. Op de offerte stond wel de juiste sluiting aangegeven. De monteur heeft de defecte sluiting weer terug geplaatst en moest onverrichterzake retour. Volgende dag mededeling dat de sluiting opnieuw besteld moest worden en dit ongeveer 4 weken zou duren of ander slot met aanpassing van sluitwerk enz. wat een extra kostenpost zou opleveren. Verder afgezien van de diensten van Slotenmaker DRS aangezien zowel de 4 weken termijn (4 weken met een defecte sluiting tijdens vakantieperiode) als de extra kostenpost voor mij onacceptabel waren. Op advies van een collega een gerenommeerd en erkend lokaal bedrijf ingeschakeld die binnen een dag in 10 minuten de sluiting heeft vervangen met een prijsverschil van € 160,- (in positieve zin voor mij wel te verstaan). Monteur van DRS valt niets te verwijten was bijzonder vriendelijk en heeft naar oplossingen gezocht. Helaas een oplossing die voor mij niet acceptabel was.Hij is op pad gestuurd met de verkeerd bestelde sluiting. Fout ligt dus bij de logistiek/centrale en niet bij de monteur. Ik sta niet negatief tegenover DRS, komen hun afspraken voor offerte en montage na maar helaas is het bij mij fout gelopen qua bestelling. Achteraf wel blij dat het zo gelopen is, heeft mij toch nog een aardig bedrag uitgespaard ;-)

Van der Togt

Kapot deurslot van onze voordeur snel vervangen door deze slotenmaker. Acceptabele prijs en prima geholpen.

Snel
netjes
betrouwbaar

beter bereikbaar zijn telefonisch

Samantha

Nette prijzen en de monteur heeft goed werk afgeleverd. huis weer veilig

Zeer slechte ervaring. Slot ging na 11 dagen kapot. We zonder buiten gesloten en konden er niet meer in. Nar 3 uur bellen sms-en en appen geen reactie. Terwijl er 24/7 bereikbaarheid op de sote... Zeer slechte ervaring. Slot ging na 11 dagen kapot. We zonder buiten gesloten en konden er niet meer in. Nar 3 uur bellen sms-en en appen geen reactie. Terwijl er 24/7 bereikbaarheid op de sote staat. Geen antwoord apparaat of i.d. Achteraf hadden ze een bedrijfsuitje en het hele weekend afwezig. Wij stonden voor de deur. ANder bedrijf ingeschakeld om te repareren. Slot moest vervangen worden. DRS geeft nu niet thuis bij garantie. Iedere keer een andere smoes om onder de garantie uit te komen. Duur lips slot. bij hem waren de kosten al hoog ruim 600 euro en omdat op zaterdag het slot vervangen moest worden nog eens 600 euro. Meneer heeft geen verzekering. Dus garantie tot aan de deur.!!! en is niet bereikbaar en gereageerd niet op sms app of telefoon. Pas op voor de bedrijf. Ze laten je letterlijk buiten en in de kou staan!

was vriendelijk maar na problemen geen gehoor meer.

Bereikbaar zijn en garantie nakomen.

Reactie Slotenmaker DRS:

Wij vinden het spijtig om te horen dat jullie slot na 11 dagen stuk is gegaan waarschijnlijk door een fabrieksfout. Een slot ofwel cilinder wat 360 graden kan ronddraaien was van binnen al kapot.... Wij vinden het spijtig om te horen dat jullie slot na 11 dagen stuk is gegaan waarschijnlijk door een fabrieksfout. Een slot ofwel cilinder wat 360 graden kan ronddraaien was van binnen al kapot. Wij geven standaard altijd 5 jaar garantie op al ons hang en sluitwerk. Dit staat ook in onze offertes vermeld.
Het betreffende slot is door onze monteur geplaatst en bij garantie dient deze ook door ons gerepareerd te worden. Echter hebben jullie gekozen om het slot te vervangen door een andere slotenmaker waardoor de garantie komt te vervallen. Het is logisch dat wij het probleem moeten kunnen taxeren om een garantie en eventuele vergoeding mogelijk te maken.
U geeft aan dat ons sterke punt 'vriendelijk' is dus wij vinden het wel jammer dat dit niet op een andere manier had gekund.

Jeanette

Ervaren monteur die mij prima heeft geholpen! Dankjulliewel!!!

Heertjes

Bij mijn voordeur was aan de binnenkant de sleutel afgebroken waardoor we een slotenmaker nodig hadden om het slot te repareren. Deze slotenmaker kon snel komen en heeft het probleem dezelfde dag... Bij mijn voordeur was aan de binnenkant de sleutel afgebroken waardoor we een slotenmaker nodig hadden om het slot te repareren. Deze slotenmaker kon snel komen en heeft het probleem dezelfde dag nog verholpen. drs heeft ook gelijk een veiligere cilinder erin gezet. prima service

Snel gekomen en goed advies
vriendelijke monteur

Ietsje later dan afgesproken. Monteur heeft wel netjes gebeld