Boers

Voel me opgelicht

Snelle levering, keurige communicatie vooraf

Ze geven aan geen voorrijkosten te rekenen, maar rekenen wel een vol uurtarief van 64,50 voor een halve minuut werk

John Overvoorde

In soort situaties wil je snelheid meedenken klantgericht te werk gaan. Top dus. Michael Michel dankjewel!

Vriendelijk. Snelheid. Direct leveren.

Geen idee

Wendy van es

Goede en snelle service klant vriendelijk en professioneel personeel

Professioneel personeel

Van Ekeren

Matig. Defecte meerpuntsluiting aan slaapkamer achterzijde huis. Duidelijk probleem aangegeven en hoe opgelost kan worden, zelf alleen niet handig genoeg. Word monteur gestuurd die in 1e instantie... Matig. Defecte meerpuntsluiting aan slaapkamer achterzijde huis. Duidelijk probleem aangegeven en hoe opgelost kan worden, zelf alleen niet handig genoeg. Word monteur gestuurd die in 1e instantie hoogtevrees heeft (??) en weigert vervolgens met hulp en hulpmiddelen op veranda te gaan staan om probleem te verhelpen.

Communicatie vooraf

Luisteren naar probleem

Didam

Goede service en komen afpraken na!!!

Vriendelijk, snel en kundig bedrijf. De communicatie is erg goed - ook komen ze afspraken goed na. Daarnaast zijn er geen voorrijkosten, wat een grote plus is.

Goede communicatie.
Geen voorrijkosten.
Goede vakmensen!

de Vries

Paar maanden geleden een nieuw slot laten plaatsen door Drs en nog steeds erg tevreden.

Helaas na 12 uur wachten nog geen reactie mogen ontvangen op mijn bellen en appen. Ondertussen een ander bedrijf gebeld dat er binnen een uur was en ons wel wilde helpen.

De telefoon beantwoorden. Of minstens een appje terug sturen, aangezien u in uw antwoordapparaat aangeeft bereikbaar te zijn via Whatsapp.

Dhr. Schol

Monteur die is langs gekomen was professioneel en netjes en heeft gezorgd voor extra veiligheid van ons huis.

professioneel en netjes

kwartier te laat

Jos Bakker

Erg tevreden met het product en de service!