Sander Kempers

Snel en vakkundig

Contact, vakmanschap, snelheid

Niets....houden zo

EVG

Gebeld naar de klantenservice om een afspraak te maken voor het vervangen van een slecht geplaatst (nood)slot. Mathijs is op zeer korte termijn bij ons langs geweest en al snel bleek dat het eerdere... Gebeld naar de klantenservice om een afspraak te maken voor het vervangen van een slecht geplaatst (nood)slot. Mathijs is op zeer korte termijn bij ons langs geweest en al snel bleek dat het eerdere slot ook niet helemaal goed geplaatst was waardoor er veel aanpassingen aan de deur/slot nodig waren om het slot te kunnen plaatsen.
Mathijs heeft alles uit de kast moet trekken om het voor elkaar te krijgen en het is hem gelukt om het slot netjes weer op zijn plek te krijgen. Een echte vakman die aardig is en bovendien zeer betrouwbaar. Vooral dat laatste is belangrijk gebleken in het verleden en DRS is wat ons betreft een absolute aanrader.

- De aardige mevrouw van de klantenservice die er voor heeft gezorgd dat dezelfde dag nog een afspraak gemaakt kon worden.
- Topmonteur Mathijs die ondanks dat het een lastige klus was positief...
- Topmonteur Mathijs die ondanks dat het een lastige klus was positief bleef en het voor elkaar heeft gekregen.

De jager

Goed bedrijf met goed personeel

De snelheid en goede uileg en niks verplichten

Bedrijfskleding met logo

Viktor

Slotenmaker DRS Utrecht doen wat ze zeggen, maar bieden in mijn ogen niet een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ze bieden standaard een 2-sterrencilinder, terwijl dat in mijn ogen al niet meer de... Slotenmaker DRS Utrecht doen wat ze zeggen, maar bieden in mijn ogen niet een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ze bieden standaard een 2-sterrencilinder, terwijl dat in mijn ogen al niet meer de norm is.

Als ik vraag naar een 3-sterrencilinder kan dat blijkbaar alleen inclusief certificaat en schiet de meerprijs fors omhoog. Dat terwijl een certificaat losstaat van de cilinder zelf.

Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden voor de vaste lasten / aftersales etc. Echter, bovenstaande constructie is zo zonde omdat je een slot koopt voor de lange termijn. Nu heb ik voor een flink pak geld een "outdated" cilinder laten monteren.

Wees kritisch bij het ontvangen van de offerte!

Goede service, communicatie

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Edwin

Via internet kwam ik in contact met dit bedrijf. Moet behulp van telefoniste een afspraak ingepland met Michel. Deze heeft mij goed geïnformeerd over wat de beste opties zijn. Uiteindelijk heeft hij... Via internet kwam ik in contact met dit bedrijf. Moet behulp van telefoniste een afspraak ingepland met Michel. Deze heeft mij goed geïnformeerd over wat de beste opties zijn. Uiteindelijk heeft hij par weken later het slot vakkundig gemonteerd. Super tevreden met dit bedrijf en Michel. Ik kan zowel dit bedrijf als Michel aanbevelen. Kortom een tevreden klant.

Kundig behulpzaam en Klantvriendelijk

Nvt

Wijbren

Zeer goed!

Snel, eerlijk, rekende geen kosten want reparatie was eenvoudig.

Tommy

Zeer goed geholpen door Mathijs van Slotenmaker Drs.
Nogmaals dank voor het advies en het beveiligen van ons huis!

Vriendelijk, snel en een goede prijs.

Geen.

Peter

Top bedrijf.
We waren buitengesloten drs gebeld en stonden binnen 45 min voor de deur goed geholpen bedankt Mathijs

snelle service vriendelijke monteur mathijs

nee

M.Wouters

Door Michel 2 meerpuntsluitingen laten aanbrengen op de voor- en achterdeur. Michel is echt een aardige gast die top werk levert! Ook niet te beroerd om extra info, uitleg en advies te geven! Ook... Door Michel 2 meerpuntsluitingen laten aanbrengen op de voor- en achterdeur. Michel is echt een aardige gast die top werk levert! Ook niet te beroerd om extra info, uitleg en advies te geven! Ook toen na een dag het slot op de achterdeur toch niet zo lekker sloot, direct en correct contact gehad om het te verhelpen. Geen gedoe! Michel, onwijs bedankt!!

- snel contact en reactie
- snel offerte
- duidelijke offerte
- professionele monteur: Michel!

je krijgt soms wel en soms geen emailbevestiging van de gemaakte afspraak.