Tajana Witser

Wij waren buitengesloten zaterdagavond en slotenmaker drs heeft ons weer naar binnen geholpen bedankt voor de snelle service

goeie prijs en snel terplaatsen

nope

Koen Snel

Zeer goede en berouwbare service bedankt Peter

snel betrouwbaar

Max Ribbink

Geen 24/7 service ondanks dat men ermee adverteert.

Helaas geen enkele kunnen ervaren

Telefoon beantwoorden of niet adverteren met 24/7 service maar geef dan eerlijke openingstijden aan

Rikhof

Gisteravond helaas buitengesloten. Slotenmaker DRS gebeld (een stuk of 8 keer) en via Whatsapp bericht. Wel blauwe vinkjes maar geen reactie. Via de telefoon werd ook niet opgenomen. 24/7... Gisteravond helaas buitengesloten. Slotenmaker DRS gebeld (een stuk of 8 keer) en via Whatsapp bericht. Wel blauwe vinkjes maar geen reactie. Via de telefoon werd ook niet opgenomen. 24/7 beschikbaar staat op de website, dat gaat helaas niet op.

Met dit bedrijf kan je elk uur van de dag gebeld worden omdat men je nodig heeft. Vaak ook met enige spoed. Als je dan niet opneemt en niets van je laat horen verder (ook niet de dag erna) dan doe je toch iets fout in mijn ogen. Laat op zijn minst een berichtje achter, excuus het komt vandaag niet uit. Erg slecht.

Geef gehoor.

Jeroen

Uitstekende service, vriendelijke medewerker. Aanrader!

Goede service

Danny

Slechter services, heb 4 maanden moeten wachten en daarna de hoofdprijs ( 700 euro !! ) moeten betalen voor een halve oplossing. Slotenmaker kwam 1x niet opdagen, 1x was hij vergeten zijn spullen... Slechter services, heb 4 maanden moeten wachten en daarna de hoofdprijs ( 700 euro !! ) moeten betalen voor een halve oplossing. Slotenmaker kwam 1x niet opdagen, 1x was hij vergeten zijn spullen me te nemen en de laaste keer had het verkeerde slot bij, maanden verder is het probleem voor de helft oplost en ben ik 700 euro lichter. Via app werd erg brutaal gedaan en werd gezegd dat ik ze niets kon maken omdat de afspraken mondeling waren en ik daarom geen poot had om op te staan.

Afspraken nakomen en mensen niet oplichten met absurd hoge bedragen ( 700 euro, waarmee het probleem van de sxhuifpui niet eens werd opgelost ).

Jerry Liem

Prima ervaring. Professionele medewerker (Frank), netjes en correct uitgevoerd!

Helder, transparant. Eerlijke offerte en direct netjes uitgevoerd

Eigenlijk niet....

koopmanschap

Het was een klein probleem voor de slotenmaker . de sleutel ging niet meer uit het slot .

vlot opgelost en gelijk 7 sloten geolied en schoon gemaakt

het was top . ik kan hem iedereen aanbevelen

AK

Wat naar we proberen jullie steeds te pakken te krijgen en dat lukt niet. Het telefoonnummer geeft een whatsapp aan en ook dan komt er geen reactie op ons bericht. Oke het is al later op de avond... Wat naar we proberen jullie steeds te pakken te krijgen en dat lukt niet. Het telefoonnummer geeft een whatsapp aan en ook dan komt er geen reactie op ons bericht. Oke het is al later op de avond maar dan niet adverteren met 24 uur per dag bereikbaar.
Heel erg jammer ! In een noodsituatie niet bereikbaar !

Geen !

Doe wat u aanbiedt en adverteer en anders niet mee.

Theo

Super service!

Telefonische terugbel service werkte goed. Snelle reactie, volgende dag een monteur. Slot nagekeken en gesmeerd zonder kosten! Blije klant achter gelaten :)

Kan geen tips bedenken.