De afspraak was snel gemaakt. Reparateur kwam op tijd, had het binnen 15 minuten voor elkaar (afgebroken sleutel in slot vervangen).

Vriendelijke monteur, netjes op tijd.

Op de website staat dat u geen voorrijkosten rekent. Dat moet eraf want ik heb wél 35 euro voorrijkosten betaald.

Chantal Zwolle

Vriendelijke monteur en prima service.

Nico verhoeven

Nieuwe sloten laten monteren op voordeur en achterdeur. Alles werkt weer. Prima service.

Cor Janssen

Zeer goed geholpen door slotenmaker DRS voor een prima prijs. Nog dezelfde week een afspraak kunnen maken om alle sloten te vervangen van ons huis. We kunnen nu met één sleutel alle deuren openen.... Zeer goed geholpen door slotenmaker DRS voor een prima prijs. Nog dezelfde week een afspraak kunnen maken om alle sloten te vervangen van ons huis. We kunnen nu met één sleutel alle deuren openen. Heel fijn.

Zeer vriendelijk en snel geholpen

Robert

Voordeur was dicht gevallen en sleutels lagen nog binnen. Monteur was er snel en goed geholpen.

Karel Jansen

Zeer snel geholpen. Mijn huis is nu goed beveiligd met nieuwe sloten. Heel fijn.

Sloten op alle deuren vervangen. Goed advies, snelle service en keurig vakmanschap. Al met al erg tevreden.

Eveline

Wij hadden een inbraak gehad vannacht Roger gebeld van Drs en kwam gelijk kijken en heeft ons huisje weer veilig gemaakt top service

Snel gereageerd professionele oplossing goede service

Michel

Goed geholpen. Vakkundig