Bogaart

Nieuw sloten laten plaatsen (meerpuntsluiting) met een nieuwe voordeur. Erg tevreden over het resultaat.

Fam. Jonker

Voordeur was dichtgevallen en sleutel lag nog helaas binnen DRS gebeld en konden gelukkig gelijk komen en de deur was weer snel opengemaakt.

snel terplaatse
goede service
prima prijs

Joost

Prima bedrijf. Ervaren monteurs en afspraken nagekomen.

Jolanda

Ik had nieuwe sloten nodig voor de voordeur en achterdeur. Via Google kwam ik bij slotenmakerdrs terecht en direct gebeld. Ik kreeg een monteur aan de lijn en heeft mij goed geadviseerd. Dezelfde... Ik had nieuwe sloten nodig voor de voordeur en achterdeur. Via Google kwam ik bij slotenmakerdrs terecht en direct gebeld. Ik kreeg een monteur aan de lijn en heeft mij goed geadviseerd. Dezelfde week kon het nog worden ingepland. Erg tevreden!

Goede en aardige monteur. Precies op tijd.
Gelukkig kan ik weer naar binnen

Precies op tijd en vakbekwaam

Tim

Meerpuntsluiting laten plaatsen door Drs slotenmaker in de voordeur.

netjes gewerkt prima bedrijf

Sandra Blauw

De slotenmaker heeft onze sloten vervangen na diefstal van mijn tas bedankt voor de snelle reactie en fijn dat het ook gelijk vervangen kon worden.

Goed advies aan de telefoon.
Monteur de zelfde dag lang gekomen voor de sloten te vervangen.

Secure BV

Voor ons nieuwe bedrijfspand in Den Haag heeft Slotenmaker DRS 15 deuren voorzien van nieuw hang en sluitwerk met gelijke cilinders en tevens de buitendeuren voorzien van kerntrekbeslag en... Voor ons nieuwe bedrijfspand in Den Haag heeft Slotenmaker DRS 15 deuren voorzien van nieuw hang en sluitwerk met gelijke cilinders en tevens de buitendeuren voorzien van kerntrekbeslag en meerpuntsluiting.

Binnen één werkdag was alles geïnstalleerd. Ook de service was top. Twee deuren gingen niet helemaal soepel in het slot en zijn keurig binnen 2 dagen alsnog afgesteld. Aanrader!

Eerlijk advies
Netjes te woord gestaan
Scherpe prijzen. Nette vrijblijvende offerte via de mail
Niet te opdringerig voor een akkoord
Service achteraf zeer netjes

Michel

Goede en nette slotenmaker. Kwam erg professioneel over. Onze voordeur ging niet meer goed dicht en gelijk een beveiligings schild laten plaatsen.

Professioneel en kwam de afspraken na. Was op tijd!

Marije

Nemen telefoon niet op. Half uur geprobeerd. Hoezo 24 uur per dag bereikbaar?

Telefoon doorschakelen naar monteur in dienst.

Reactie Slotenmaker DRS:

Beste Marije,
Spijtig om te horen dat wij u niet konden helpen. Nog steeds proberen wij alle maar vele telefonische aanvragen netjes te beantwoorden. Helaas door de drukte.
Met vriendelijke...
Beste Marije,