Frank Raat

De sleutel van een binnendeur was afgebroken en kon niet meer manueel verwijderd worden.

Deskundig en betrouwbaar, alle complimenten voor technicus John Broeren

Reactie Slotenmaker DRS:

Bedankt voor uw review

Koppers

Snelle reactie op mijn mail.
Volgende dag al een offerte.

Die dag akkoord gegaan met de offerte en een afspraak gemaakt.
Drie dagen later al de meerpuntssluiting gemonteerd.Super

?

Jolanda

Slotenmaker DRS gebeld en ben vakundig gehulpen door hun monteur Peter leuk bedrijf

snelle service,goede prijskwaliteit verhouding

Door blijven gaan waar ze nu mee bezig zijn TOP

Bart de Visser

Fantastisch !!! Goede service en vakmanschap

Esther van de centrale : geweldig vriendelijk en beleefd. Ook de monteur Peter was heel goed !!!!

Geen, ga vooral zo door !!!

Oude medewerker

Super slecht onervaren monteurs slecht te bereiken en onbeschadigd aan de telefoon komen hun afspraken niet na en te duur zeggen dat ze uit de regio komen en dat is zeker niet zo ze zijn een... Super slecht onervaren monteurs slecht te bereiken en onbeschadigd aan de telefoon komen hun afspraken niet na en te duur zeggen dat ze uit de regio komen en dat is zeker niet zo ze zijn een landelijk bedrijf

Leugens verkondigen

Stop

Reactie Slotenmaker DRS:

Goedendag meneer of mevrouw,
Wij betreuren u ongenoegen over onze monteur en bedrijf
Goedendag meneer of mevrouw,
Wij betreuren u ongenoegen over onze monteur en bedrijf
Zou u met ons contact op kunnen nemen via info@slotenmakerdrs.nl. Want wij weten niet wie u bent en wat het probleem is of is geweest en wij helpen u uiteraard om het probleem wat u heeft natuurlijk zo goed mogelijk op te lossen
Met vriendelijk groet,
Roger de Rooij
Slotenmaker De Rooij

K.Thomissen

Supersnel en fijn geholpen door John Broeren. Duidelijke prijzen. Geen voorrijkosten en goede service. Dankjewel!

Snel, duidelijk, vriendelijk

Anna Smits

Super service

Probleem gratis verholpen

M J

Kerntrekbeveiliging laten monteren.

Ze boden een opmaat offerte en werken met merk materiaal. Tevens ook met professionele monteurs.

Iets kortere tijd tussen offerte en montage.

Dave

Waardeloos, “we hebben genoeg werk met sloten aan huizen, een slot op een schip beginnen we niet aan. Zoek het maar uit”

“Begin ik niet aan”

W

Geen 24 uurs service

Ze nemen de telefoon op.

Adverteren met 24 uurs service. Gebeld omdat we ons hadden buiten gesloten (15:30). De monteur zou ons bellen. Receptioniste belde later dat monteur geen tijd had.. Best raar..
Uiteindelijk...
Uiteindelijk een bedrijf gevonden wat ons wel wilde helpen..