Wij hadden een zeer moeilijk, absoluut geen alledaags probleem met de beugel van onze parkeerplaats. Martin, medewerker van Slotambulance moest even nadenken, maar kwam toen met een fantastische... Wij hadden een zeer moeilijk, absoluut geen alledaags probleem met de beugel van onze parkeerplaats. Martin, medewerker van Slotambulance moest even nadenken, maar kwam toen met een fantastische oplossing. Ik kan dit bedrijf eenieder aanraden: netjes, schoon, betrouwbaar, maar bovenal : zeeeeeer kundig !!

Beschrijf hier uw ervaring

Prettige omgang. Netjes, fatsoendelijk. Zeer kundig !!

Het bedrijf heeft snel gereageerd en het ongemak professioneel verholpen.

Snelle reactie
Professionele aanpak

Wij waren zeer tevreden over wat de slotambulance deed. Vakwerk, dienstverlening en een alleszins redelijke prijs!

Beschrijf hier uw ervaring

Gewoon klasse. Ieder woord dat ik er verder nog aan besteed, is eigenlijk overbodig.

Snelle goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Prima, slot is perfect vervangen.

Goede en snelle service. We werden binnen een half uur geholpen!

jansen

Hulp was snel ter plaatse. De monteur was alleen wel erg lang bezig om het slot te maken. Ik dacht het kan toch niet gemaakt worden. Nieuwe plaatsen.

snel aanwezig

Bram

Snelle adequate service. Klantvriendelijk.

Beschrijf hier uw ervaring

Probleem werd snel verholpen. Actie was gericht op onderdeel repareren ipv vervangrn. Prijstechnisch voor mij als klant zeer aantrekkelijk.

Goede, snelle en vriendelijke service en objectief advies.

Beschrijf hier uw ervaring

De monteur heeft meteen ook een kanteldeur gerepareerd. Hij moest daarvoor vaak heel wat trappen op en neer. Hij deed dat zonder mopperen en het resultaat van zijn inspanningen was zeer goed. Ik heb... De monteur heeft meteen ook een kanteldeur gerepareerd. Hij moest daarvoor vaak heel wat trappen op en neer. Hij deed dat zonder mopperen en het resultaat van zijn inspanningen was zeer goed. Ik heb geboft!

Snelle service

Wij zijn niet zo van beoordelingen op internet schrijven, maar vandaag (een zondag!) wel. Nog nooit met een slotenmaker te maken gehad, maar de deur wilde echt niet meer open. Binnen het uur was... Wij zijn niet zo van beoordelingen op internet schrijven, maar vandaag (een zondag!) wel. Nog nooit met een slotenmaker te maken gehad, maar de deur wilde echt niet meer open. Binnen het uur was Martin er. Een echte vakman, netjes gewerkt en vooral meedenken met de klant. Hij heeft ons prima geholpen.