Deurslot kapot: snel aanwezig, snel en effectief, goed werk in een prettige sfeer. Top: bedankt! Dick van Hasselt

moll

Slotambulance was in het weekend direct bereikbaar en in een half uur ter plaatse

Beschrijf hier uw ervaring

Probleem was vlot en tot grote tevredenheid opgelost. Kans op terugkeer van het probleem met een testje vrijwel uitgesloten.

Invoe lend vermogen....kundig ..vlot...neemt zorg uit handen...dat is wat je nodig hrbt na de inbraak.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer begripvol le dame aan de lijn ! Schat goed in de impact van een inbraak...gaat regelen en snel..is n geruststelling want dat heb je nodig als je bibberend belt.
Zeer kundige medewerker...
Zeer kundige medewerker kwam..inzicht...en weet wat te doen en doorzetten...want t moet veilig zijn.

Dit bedrijf zijn oplichters! De man op de website verteld ons dat hij iemand in de buurt heeft die een slot kan maken, vervolges rekend hij 80,- Voorrijdkosten en voor een klein slot die gemaakt... Dit bedrijf zijn oplichters! De man op de website verteld ons dat hij iemand in de buurt heeft die een slot kan maken, vervolges rekend hij 80,- Voorrijdkosten en voor een klein slot die gemaakt moet worden in het totaal was de rekening voor nog geen 2 uur werk €314.- daarna werden we gebeld en begon de man helemaal te schreeuwen! Dit bedrijf NOOIT meer!

slecht

Deze beoordeling is waarschijnelijk niet oprecht. Ik hoor van veel mensen slechte ervaringen over de prijs kwaliteit en de klantvriendelijkheid! Als je voor een kleine klus veel kwijt wilt zijn is... Deze beoordeling is waarschijnelijk niet oprecht. Ik hoor van veel mensen slechte ervaringen over de prijs kwaliteit en de klantvriendelijkheid! Als je voor een kleine klus veel kwijt wilt zijn is dit een aanrader...

Ik hoop dat ze dit bericht niet verwijderen en jullie iets aan mijn advies hebb

Vooralsnog zijn we zeer tevreden. Het slot werkt prima. We hopen dat het dat blijft doen. We hebben vergeten te vragen of er garantie op zit

De buurman van 32

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer vriendelijke medewerkers die duidelijk uitleg gaven over de opties en kosten voor nieuw sluitwerk, adviseerde in kostenbesparing op de tijdelijke voorziening. Zijn niet uit op winstbejag.
Monteurs waren keurig op tijd, belden als ze onderweg waren.
Het was duidelijk dat deze mensen veel ervaring hebben.

Zeker aan te raden dus!

Kundig en snel

Beschrijf hier uw ervaring

snelle service, duidelijke probleemstelling, duidelijk kostenoverzicht, vriendelijk en netjes.

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Gert is bij ons geweest voor een haperende slot en heeft superwerk afgeleverd met uistekende service. Dit was ons eerste ervaring met slotambulance en we bevelen het iedereen aan. Hun service begon... Gert is bij ons geweest voor een haperende slot en heeft superwerk afgeleverd met uistekende service. Dit was ons eerste ervaring met slotambulance en we bevelen het iedereen aan. Hun service begon al bij telefonisch contact. Ben heel netjes en beleefd te woord gestaan door Karin.

Netjes en duidelijk