Vlotte service en kundig probleem verholpen.

Vriendelijk personeel, afspraken worden nagekomen en werk wordt goed uitgevoerd!

Gekwalificeerd en vriendelijk personeel

Of ik kritiek moet zijn zal ik zeggen dat communicatie binnen het bedrijf beter kan.
Monteur heeft advies gegeven over uit te voeren werk en fotos naar kantoor gestuurd voor afspraak namens een offerte.
Ik moest zelf achteraan omdat niemand heeft gebeld.
Bij de volgende afspraak werd hetzelfde monteur gestuurd voor het repareren waar hij zelf had geadviseerd een afspraak inplannen met zijn collega voor een offerte.
Miscommunicatie dus.
Maar door het zeer professionaliste aanpak is gelijk gebeld en een offerte mondeling gegeven.
En het is gelijk uitgevoerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelheid, professioneel aanpak, goede advies, werk uitgevoerd volgens afspraak

Snelle afspraak gemaakt

Beschrijf hier uw ervaring

MOnteur was op tijd, goede informatie gegeven, naar wens nieuw slot gemonteerd binnen het uur.

Zeer goed is mijn ervaring met de slotambulance. Het is een geruststellende gedachte dat ze onderweg zijn, en dat ook even laten weten (hoe laat ze verwachten voor je huis te staan ; waar ik... Zeer goed is mijn ervaring met de slotambulance. Het is een geruststellende gedachte dat ze onderweg zijn, en dat ook even laten weten (hoe laat ze verwachten voor je huis te staan ; waar ik buitengesloten stond).

Beschrijf hier uw ervaring

Opvallend vond ik het goede advies over welke oplossing voor mij het beste was op dat moment. In mijn belang. Slot van de kelder ruilen met slot (cilinder) van de voordeur.
Dank je wel,...
Dank je wel, aardige monteur van de slotambulance!

een gezellige jaarwisseling gewenst, en een mooi 2017 !

p.m. breedveld

Positief. In de nacht van de inbraak is direct een noodvoorziening getroffen. Daarna is de schade goed hersteld.

Beschrijf hier uw ervaring

Tot in detail is een oplossing gezocht en gevonden. Bijv. voor het goed vastzetten van de hor.

Prettige en snelle service

neen

Goed en snel geholpen en meteen tips gekregen hoe we onderhoudt van de cilinders beter kunnen uitvoeren.

Beschrijf hier uw ervaring

Zaterdag rond 9.30 uur gebeld.
Binnen 2 uur waren de sloten vervangen.
Perfecte service.
Zeer tevreden over de de Slotambulance,
Ook de prijs viel mij mee.

Vanaf het eerste gesprek tot de girale betaling zeer positief over de Slotambulance.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd zowel door de telefoniste als de monteur uiterst vriendelijk en zakelijk benaderd.
Van de monteur kan ik nog zeggen dat hij de vervanging van mijn 5 punts sluiting door een meerpunt sluiting van de achterdeur
op uiterst vakkundige wijze heeft uitgevoerd.