Slimster

A. Ruzenza

Na heel lang zoeken naar een goede en betrouwbare aannemer voor ons verbouwingsproject, hebben we besloten onze vraag bij Slimster te plaatsen. Direct na het plaatsen werden we door Bouwgroep... Na heel lang zoeken naar een goede en betrouwbare aannemer voor ons verbouwingsproject, hebben we besloten onze vraag bij Slimster te plaatsen. Direct na het plaatsen werden we door Bouwgroep Graafschap BV opgebeld. We hebben een positieve ervaring met dit bedrijf. Ze hebben onze droom waargemaakt. We zijn erg tevreden en kunnen iedereen dit bedrijf aanraden.

Scherpe offerte, ze denken mee, geven goed advies. Nemen direct contact als er iets is.

L. Kruithof

Prima service, goede selectie van bedrijven

snelheid van handelen, 'de vinger aan de pols houden'

Fam Wever

Afgelopen week zijn er bij ons door BC zonnepanelen panelen geplaatst, en ik vind dat wij uitstekend zijn geholpen, de verbinding naar de meterkast was lastig maar met veel geduld hebben ze het voor... Afgelopen week zijn er bij ons door BC zonnepanelen panelen geplaatst, en ik vind dat wij uitstekend zijn geholpen, de verbinding naar de meterkast was lastig maar met veel geduld hebben ze het voor ons in orde gemaakt. Ook zijn er vandaag nog twee slimme jongens geweest om het digitaal in orde te maken, goede service.

Ze weten waar ze mee bezig zijn.
keurig werk afgeleverd.

Famroes

Prima, adviseerden bedrijf waar we erg tevreden over zijn en traject inmiddels hebben afgerond.

Goed voorstel

Schaaf

Mijn ervaring met dit bedrijf is positief en kan de onderneming alleen maar aanbevelen.

Het advies tot een aantal aanbevolen bedrijven was bijzonder interessant. Vier van de vijf aanbevolen bedrijven hebben dan ook een afspraak met mij gemaakt.

Particulier

Goed bedrijf
Netjes afgewerkt
Komt alles na

Netjes gewerkt

M'n kozijnen vucht

We zijn goed geholpen door dit bedrijf

Zijn mee denkend en behulpzaam

Sanders Aircopaleis

Sanders aircopaleis

Scherpe offerte, snelle levering en plaatsing, super nette en goede installatie. Alles keurig achter gelaten. Super tevreden.

I. de Best

Goed, snel geregeld

Garantie

Lennartz

Na 2 jaar telefoneren naar dakdekkers in de regio vind ik op Google de naam Slimster en lees hun doelstelling. Ik heb direct mijn vraag gesteld.

Terwijl ik echt wel een beetje sceptisch was over wat er zou gebeuren, krijg ik binnen 10 minuten een naam door van een dakdekkersbedrijf. Dackus in zuid Limburg.