Slimster

Vincent Boon

Via Slimster diverse producten (energie en elektronica) besteld want simpelweg de laagste prijs die op internet te vinden is.

Overzichtelijk, lage prijs, snel gevonden.

Cindy

Er werd al snel contact opgenomen door een professional, dat vond ik erg prettig

Vanuit Slimster zelf werd er ook nog navolging gedaan of alles naar wens verlopen was. Ik was hierdoor aangenaam verrast. Dit was een service die ik niet verwacht had :)

M.B.

Dakgoten lek door de storm en snel kunnen laten repareren.

Snel loodgieter gevonden

Handig, overzichtelijk, onpartijdig

efficient

Nienke

Toffe website met fraaie werking

Overzichtelijk, prettig in gebruik. Doen van alles. Of je nu huis wilt verbouwen of een abonnemetn voor telefoon wilt afsluiten.

Joris Dekker

Zo! Wist niet dat je zoveel kon besparen op je telefoon!

Hele mooi vergelijkingssite. Kwam er voor een iphone, maar zag toevallig dat ze nog veel meer dingen vergelijken. Telefoonvergelijker erg netjes in elkaar, gebruiksvriendelijk en doet precies wat... Hele mooi vergelijkingssite. Kwam er voor een iphone, maar zag toevallig dat ze nog veel meer dingen vergelijken. Telefoonvergelijker erg netjes in elkaar, gebruiksvriendelijk en doet precies wat het hoort te doen. Je kan zien dat het echte specialisten zijn die dat hebben gebouwd! Chapeau! Topbedrijf!

René

Topbedrijf met kundige mensen

Snelle respons op mijn aanvraag voor een nieuw dakkapel. Had de indruk dat het ook enkel om echte vaklui ging en niet een stel beunhazen. Prettige website in gebruik. Ga er zeker een volgende keer... Snelle respons op mijn aanvraag voor een nieuw dakkapel. Had de indruk dat het ook enkel om echte vaklui ging en niet een stel beunhazen. Prettige website in gebruik. Ga er zeker een volgende keer naar toe.

Aarts

Snelle service binnen 2 dagen had ik 4 offertes zoals beloofd

werkt goed

Dave

Prima isolatie bedrijven gekregen en goed advies.

Snelheid en contact

Snelheid