Slimster

Profesioneel en snelle reactie van bedrijf

Alles naar wens

Klaas de Jong

Goede bedrijven ontvangen voor offerte zonnepanelen .

Gezocht naar bedrijven in omgeving

Ashley

Leek een mooi systeem, vooral het deel waar aangegeven kon worden hoe bedrijven me zouden mogen contacteren... Dit is echter dus gewoon voor de sier. Mijn wens was om via de mail contact te hebben,... Leek een mooi systeem, vooral het deel waar aangegeven kon worden hoe bedrijven me zouden mogen contacteren... Dit is echter dus gewoon voor de sier. Mijn wens was om via de mail contact te hebben, dit i.v.m. werk. Daadwerkelijk 1 bedrijf heeft direct via mail mij gecontacteerd. Daarnaast heeft maar 1 bedrijf na een telefoontje me toch gemaild, de overige 3 belden, beloofde offertes te sturen, deze zijn nooit gestuurd.

?

G. W.

Aannemer gevonden voor onze verbouwing en vloeren.

Verliep zoals verwachting. Snelheid was goed.

Positief, veel reacties gekregen waarna met een viertal een afspraak is gemaakt waarna offerte wordt uitgebracht.

Veel informatie gekregen.

Tls

Fijn, ze bieden bedrijven aan waar k zelf niet opgekomen was.

Nog niks aangeschaft , maar sterk punt vind k dat bedrijven kunnen zien wie er benaderd zijn

Evita

Wij wilde veel laten doen dakopbouw, aftimmeren, betonvloer, stuccen, schilderen maar ook een grote pui. Hebben hiervoor meerdere bedrijven gevonden omdat er geen partij beschikbaar was die alles... Wij wilde veel laten doen dakopbouw, aftimmeren, betonvloer, stuccen, schilderen maar ook een grote pui. Hebben hiervoor meerdere bedrijven gevonden omdat er geen partij beschikbaar was die alles wilde of kon doen.

Meedenken

Kiekeboe

Helaas neemt geen bedrijf contact op

Reactie Slimster:

Beste,
Bedankt voor uw reactie.
Er bleek een verkeerd telefoonnummer te zijn opgegeven. Enkele zonnepaneel bedrijven hadden u wel geprobeerd per e-mail te bereiken.
Na ons prettige...
Beste,
Bedankt voor uw reactie.
Na ons prettige contact hebben wij de bedrijven opnieuw met u in contact gebracht. Wij hebben begrepen dat één van de bedrijven inmiddels al langs is geweest en u van een offerte gaat voorzien.
Wij hopen dat u snel een goede keus kunt maken voor mooie rendabele zonnepanelen.
Slimster-team

Frank

Zeer positief, een overzichtelijk website. duidelijk

Snel, concreet en overzichtelijk

Roy

Onze vloer laten schuren en hier offertes voor opgevraagd. Prima bedrijf gevonden.

Kunnen kiezen tussen 2 bedrijven.