Slimster

Peter Olive

Tot nu toe erg tevreden maar de plaatsing moet nog gebeuren 28 juni

Snelle reactie en goede uitleg

h. diederen

Snel 3 bedrijven naar onze keuzes gevonden

de snelheid

Anne

Makkelijk en snel meerdere offerte,s

Fijn bedrijf je hoeft zelf niet na tedenken alles is geregeld.

H. Meijer

Goede ervaring, snel reactie

Meerdere aanbieders gekregen

Prive

Snelle reactie

Snel door gegeven

Wendy

ik heb een deal kunnen sluiten via jullie aanbod ?

Snelle reactie

Bert

Snelle en duidelijke communicatie

Ik had snel contact met 2 bedrijven, waarvan ik er een gekozen heb.

L.C.M. Wong Lun Hing

Voor mijn zonwering had ik behoefte aan een andere vestiging dan de vorige, die zich ontpopte als een ware geldwolf. In de buurt zat een bedrijfje, op de foto sympathiek, maar zo klein, dat het... Voor mijn zonwering had ik behoefte aan een andere vestiging dan de vorige, die zich ontpopte als een ware geldwolf. In de buurt zat een bedrijfje, op de foto sympathiek, maar zo klein, dat het niet duidde op succesvolle zaken. Ergens, op FB (?) zag ik een reclame voor Slimster. Dat leek me wel wat, een soort uitzendbureau, zij zouden vast goede bedrijven onder hun paraplu hebben.

Bij de firma werd ik telefonisch te woord gestaan door een keurige man, die me graag wilde helpen met mijn probleem. Geduldig hoorde hij me aan, en wilde ter plekke poolshoogte nemen.
Hoewel...
Hoewel ik niet direct van zijn diensten gebruik kon maken, verzekerde hij me dat ik op hem kon bouwen.

Adri van den Eijnden / Aetech

Goede communicatie en alle details besproken. Goede adviezen wat wel en niet kan. een aanrader dus.

Feedback van de verkoper. Tot in de puntjes geregeld. Top.

Jan

Er werd heel snel gereageerd op mijn aanvraag en werd in contact gebracht met prima bedrijven

Snelheid van reageren