Slimster

A.Soontiëns

Je kunt aangeven waar je naar op zoek bent en zaken in detail aangeven. Via jullie site kreeg ik niet het bedrijf dat isolatieglas zou kunnen plaatsen. Na 1 mnd zag ik dat mijn opdracht geannuleerd... Je kunt aangeven waar je naar op zoek bent en zaken in detail aangeven. Via jullie site kreeg ik niet het bedrijf dat isolatieglas zou kunnen plaatsen. Na 1 mnd zag ik dat mijn opdracht geannuleerd was. Niet door mij...Vreemd. Ik heb me toen opnieuw aangemeld en ook spouwmuurisolatie aangevinkt. Binnen 1 half uur kreeg ik een telefoontje van een bedrijf dat spouwmuren isoleert.

je kunt al aangeven waar je precies naar op zoek bent en zo kom je gemakkelijker in contact met bedrijven die de opdracht zouden kunnen uitvoeren.

Aiso

Prima ervaring

Snel en doeltreffend

Jeffrey

Snel word er gezocht voor je. Alleen zouden ze het noeten uitbreiden naar 4 in plaats van 2 bedrijven.

Snel

Jann Hogeboom

Ik dacht een aanvraag te hebben gedaan voor 2 offertes. Ik krijg Abnormaal veel telefoontjes. Het zijn allemaal stuk voor stuk aardige en goede mensen met de juiste bedoelingen maar per aanvraag... Ik dacht een aanvraag te hebben gedaan voor 2 offertes. Ik krijg Abnormaal veel telefoontjes. Het zijn allemaal stuk voor stuk aardige en goede mensen met de juiste bedoelingen maar per aanvraag zegen 10 telefoontjes vind ik erg overdreven.
Geen aanrader dus!

E. Tijdeman

Snel geleverd, professioneel geïnstalleerd

Communicatie verliep soepel. Een week na aanvraag was de airco al geïnstalleerd. Vriendelijke installateurs.

Angelique Broekstra

Positief, snelle reacties gehad met vakmensen.

De snelheid waarmee ik mijn schilder, voor een goede prijs heb gevonden.
Erg tevreden over het resultaat.

N. Vermeulen

Heel snel een bedrijf gevonden

Prima bedrijven aangeraden en uit de buurt

Jan Broekmans

Gewoon goed. Reageren ook als ik iets doorgeef wat niet klopt

Evalueren als de klus klaar is

Ad Broeders

Offerte aangevraagd, snel 4 aanbiedingen ontvangen van diverse leveranciers. Daarna keuze gemaakt en order gegeven.
Snelle en correcte levering en montage van het bestelde.

Snelle correcte levering en montage.

Nvt

Goed neemt meteen initiatief