Slimster

Angela Senne

Heel klantvriendelijk

Erg makkelijke en overzichtelijke zoekpagina’s. Ik heb eigenlijk altijd met de verkeerde zoekmachine gewerkt blijkt nu.

Senne

Jesse Beau

Top

Communicatie

op ten Berg

Wat ze beloven komen ze niet na . 5 offertes binnen een uur waren er in werkelijkheid 2 na 5 uur

Reactie Slimster:

Beste,
Bedankt voor uw reactie.
Excuses dat wij u niet van meer offertes hebben kunnen voorzien. In de huidige tijd komt het helaas wat vaker voor dat bedrijven (nog) dicht zijn.
Wel...
Beste,
Bedankt voor uw reactie.
Wel hebben wij van de bedrijven begrepen dat één van de offertes naar wens was en u goede keuze heeft kunnen maken. Wij hopen dan ook dat u veel plezier zult beleven aan uw nieuwe zonwering komende zomer!
Slimster-team

Sarah

Ik ben heel tevreden! Zojuist een abonnement voor internet en televisie via Slimster vergeleken en kan zo een paar tientjes per maand besparen. Alles was snel geregeld en de site is erg duidelijk!

Duidelijke site!

Evert

Eerlijk

Snel geholpen

Minkenberg

Snel

Diederik

Vlot offertes ontvangen voor onze kunststof kozijnen. Prima contact met de bedrijven. Enkele offertes mochten iets duidelijker.

Snel reactie op onze aanvraag. Verschillende bedrijven werkt goed.

Hans

Binnen een paar uur al contact gehad met een paar schilders. Heel fijn.

Snelle service