Slimster

A. Koster

Via de site een aanvraag gedaan voor een traprenovatie. Zeer goed geholpen!

Snelle en goede service

Rvbilderbeek

Was goed

waren goed in wat ze hebben gedaan

Willemsen

Mijn gegevens ingevuld voor het willen opdoen van info en prijsindicaties voor het plaatsen van een dakkapel. Ik kreeg dezelfde dag nog een belletje en een mailtje van bedrijven die met de... Mijn gegevens ingevuld voor het willen opdoen van info en prijsindicaties voor het plaatsen van een dakkapel. Ik kreeg dezelfde dag nog een belletje en een mailtje van bedrijven die met de desbetreffende info kwamen.
Vanwege onvoldoende budget, heb ik de volgende dag aangegeven bij een van deze bedrijven voorlopig nog geen dakkapel te kunnen plaatsen, daarop is er contact met mij gezocht om te vragen naar mijn ervaring en wordt het benaderen mbt deze info per heden stop gezet. Dus prima ervaren zo.

Werkt erg snel.

Reactie Slimster:

Beste heer Willemsen,
Bedankt voor de fijne reactie, goed om te horen dat alles naar wens verliep.
Beste heer Willemsen,
Bedankt voor de fijne reactie, goed om te horen dat alles naar wens verliep.
Wij hebben direct de gekoppelde bedrijven geïnformeerd dat u er (voor nu) vanaf ziet en t.z.t. een nieuwe aanvraag doet. Zo nemen zij ook geen onnodig contact met u op.
Alle gezondheid gewenst in deze tijd!
Petra Dekker, Klantenservice Slimster

Jos van den Heerik

Goed geregeld

Duidelijk

Molle

Zeer positief

Snelle service, snelle opties, duidelijke communicatie, nazorg

de Ruijter

Dit is de eerste keer dat ik met Slimster contact heb gehad.

Snelle reactie. De werkzaamheden worden verricht in een tijdvak zo als ik heb aangegeven.

Van Blijderveen

Positief, bedrijven nemen snel contact op. 1 bedrijf nam op niet een fijne manier contact op.

Makkelijk te benaderen, persoonlijk contact

G Hogeveen

Goeie uitleg gehad

Contact is top

Demi

Voldoen precies aan onze wensen!

Eerlijke en heldere communicatie

Nick Vos

Hele professionele benadering van onze behoefte en perfect uitgevoerd.

Professioneel en secuur.