Slimster

J van Slooten

Snel kandidaten ontvangen om te overleggen.

duidelijk

Rik

Goede offertes met snelle reactie

Doet wat ze beloven

K.Walinga

Kreeg in ieder geval voldoence respons

Veel bedrihven die reageerden

Moerman

Snel en effectief!

Snelheid, kwaliteit, passend

Freddy

Snelle response en vlot naar een goede aanbieder

Goede manier om bij een juiste aanbieder te komen

Rik Van De Vooren

Snelle reactie na fout in aanvraag

ik had de aanvraag voor nieuwe kozijnen niet goed ingevuld en werd gebeld door Slimster om te overleggen over de juiste tekst, dat gebeurde zo snel dat ik de site op de computer nog voor mijn neus... ik had de aanvraag voor nieuwe kozijnen niet goed ingevuld en werd gebeld door Slimster om te overleggen over de juiste tekst, dat gebeurde zo snel dat ik de site op de computer nog voor mijn neus had toen ik gebeld werd! echt een topactie waaruit blijkt dat ze er 'bovenop' zitten

Hans

Van der Haar Stukadoors

Kwaliteit, snelheid, punctueel

Hans Maas

Ik heb een slechte ervaring met de uitvoering van een klus. Ik zal via het Slimster platform geen werk meer aanbesteden.

Niet ontdekt

Reactie Slimster:

Beste Hans,
Beste Hans,
Onze excuses voor de mindere ervaring. Wij begrepen dat de communicatie met het bedrijf stroef verliep, echter dat het bovendeel van het dakraam inmiddels netjes is vervangen is. Mooi om te horen dat alles inmiddels naar tevredenheid is afgerond. Fijne dagen gewenst!
Slimster Klantenservice

de Beurs

Het ging goed, ik kreeg voldoende bedrijven om op te reageren

Geen idee

Rob Michels