Slimster

Peter

Snel en eenvoudig bedrijven vinden voor een klus.

Vlotte reactie

Prolar bv

Goede snelle levering en montage

Communicatie

Riena otten

Ik kreeg maar een offerte, dus weinig respons op mijn klus.
Ik heb vergeleken met werkspot, en daar was het aanbod veel duurder, dus ik ben voor slimster gegaan. stucadoors bedrijf Morris

Communicatie met het bedrijf was goed, ben erg tevreden over het resultaat, zou iedereen aan bevelen.

J. den Butter

Zorgde snel voor verschillende offertes waarmee een vergelijk gemaakt kon worden.

Overzichtelijk en toegankelijk proces van aanvragen offertes t/m eindbeoordeling overeenkomst met stukadoorsbedrijf

van der spoel

Het was heel gemakkelijk en snel

De snelheid waarmee er geschikte bedrijven werden gevonden.

Van de kamp

Het klikte vanaf het eerste contact zeker t a v het contact met een ander bedrijf uit Bleiswijk die kunt u beter uit het bestand verwijderen ik. Had een zeer slechte ervaring met hun

Snel geleverd en geplaatst en de communicatie was zeer goed

Bart van Osenbruggen

Erg fijn om heel snel verschillende offertes te ontvangen

Snel, flexibel, transparant

Martin van Vliet

Het is zeer complex om zonnepanelen offertes met elkaar te vergelijken.
Maar met Slimster is het iets eenvoudiger

Herinnering aan alle partijen

Smits

Positieve ervaring.

Snelle, correcte reactie van verschillende bedrijven.

R.A. Groeneveld.

Nou eigenlijk niet echt, zie mijn reviews van twee niet zo beste ervaringen. en één helemaal goed een aardig en open persoon, het betreft Nico van Rie, gaat volgende week aan de slag, ik denk dat ik... Nou eigenlijk niet echt, zie mijn reviews van twee niet zo beste ervaringen. en één helemaal goed een aardig en open persoon, het betreft Nico van Rie, gaat volgende week aan de slag, ik denk dat ik nu al weet wat er in zijn review komt te staan, ik heb er veel vertrouwen in met hem.

verder weet ik in de toekomst meer