Slimster

Bouw 58

Ik ben zeer tevreden met Bouw 58. Communicatie en opgeleverd werk zijn uitstekend. Een absolute aanrader.

Afspraken, communicatie en uitvoering werkzaamheden

Gaby

Tot zover alles prima

Ze doen wat ik van ze verwacht. Uiterst beleefd en behulpzaam

Jacco van dijk

Snelle reacties offertes

Danny

Ik heb me ingeschreven bij Slimster omdat ik offertes wilde voor spoumuur isolatie. Heb snel bericht gekregen van diverse bedrijven voor een offerte aanvraag.

Nadat ik een offerte...

Nadat ik een offerte getekend had werd ik netjes gebeld door Slimster of alles gelukt is en naar wens is verlopen.

Overzichtelijke site en nette afhandeling

Deinum

Is prima. Prettige uitleg

De directe reactie

Nedkozijn

Zeer snel gereageerd op onze vraag

Exact doen wat is aangeboden incl.perfecte afwerking Alles ook schoon opgeleverd . Wij hebben dit ook heel anders meegemaakt bij de doko

Jos

Dat was gewoon goed en spontaan

Snelle reactie en luisterend oor voor de klant

Mark Laros

Snelle en duidelijke offerte's gehad goed te overzien

Hennie V.

Meteen na indienen van mijn aanvraag voor vloerisolatie namen 4 bedrijven contact met mij op voor een vrijblijvende offerte. Daaruit heb ik er 1 gekozen die binnenkort de werkzaamheden komt... Meteen na indienen van mijn aanvraag voor vloerisolatie namen 4 bedrijven contact met mij op voor een vrijblijvende offerte. Daaruit heb ik er 1 gekozen die binnenkort de werkzaamheden komt uitvoeren.

Snelle reactie van serieuze bedrijven. Vrijblijvende offertes zodat je ook echt goed kunt vergelijken en je keuze kunt bepalen.

van der Lely

Vriendelijke en vakkundige service.

Vakkundig. Goede service en kwaliteit.