Slimster

Jan

Er werd heel snel gereageerd op mijn aanvraag en werd in contact gebracht met prima bedrijven

Snelheid van reageren

Dinkla

Prima doorverwezen naar omliggende bedrijven

Niet teveel poespas en geen gezeur met telefonisch enquêtes

C. Treffers

Uitstekend

Snelheid in het doorgeven van een betrouwbaar bedrijf

Sunlogics

Ik 3 bedrijven toegestuurd via mail en die kwamen ook,om een offerte te berekenen.

Heb uit die drie bedrijven 1 uitgekozen en die gaat ook de installatie uitvoeren.
Ben blij dat ik het via Slimster heb geregeld.
Hartelijk dank hiervoor.

Roy

ik had een bedrijf via Slimster die mijn 2 dakramen 27-05-2021(donderdag)zouden komen plaatsen 3 x afspraak gemaakt (27-05 / 28-05 / 31-05-2021)maar de dakramen zitten er nog niet in . ik had... ik had een bedrijf via Slimster die mijn 2 dakramen 27-05-2021(donderdag)zouden komen plaatsen 3 x afspraak gemaakt (27-05 / 28-05 / 31-05-2021)maar de dakramen zitten er nog niet in . ik had het bedrijf gecheckt het kvk nr web site en zag er allemaal goed uit en dat het via jullie platform kwam dacht ik dit zit goed. Zaterdag 05-06-2021 krijg die weer een kans de laatste. door het goede optreden van Slimster denken wij dat het goed komt. Slimster zit er namelijk boven op wat uniek is voor een platform. Slimster is niet te vergelijken met Werkspot die mag wel een voorbeeld nemen van Slimster.(over het bedrijf kan ik pas eindoordeel geven als het werk is gedaan)

veel aanbod en je wensen worden goed weer gegeven . En er wordt gelijk gereageerd als er iets aan de hand is

Jet Twigt

Zonder al te veel moeite een goed bedrijf gevonden

Geen idee

Fred

Erg makkelijk een klus aangeven en snel een reactie

Snelle afhandeling en kreeg gelijk een goed bedrijf

Debrichy

Beveelt bedrijven aan die mijns inziens wat te bieden hebben.

Weet waarover ze praten.

Ella

Ik kreeg vrij snel reactie van een bedrijf en daar hebben we uiteindelijk ook onze rolluiken besteld. Zonder slimster is de kans klein dat we deze gevonden hadden omdat de site vh bedrijf nog in de... Ik kreeg vrij snel reactie van een bedrijf en daar hebben we uiteindelijk ook onze rolluiken besteld. Zonder slimster is de kans klein dat we deze gevonden hadden omdat de site vh bedrijf nog in de maak was. Wij zijn tevreden

Hebben echt een goede tip gegeven!

Weijers

Hebben helaas maar 1 offerte ontvangen.

Prettig zaken doen met het bedrijf. Duidelijke website