Slimster

Marieke

Fijn geweldig gewoon

Snel en zorgvuldig. Goede bedrijven goede keuzes die je krijgt

Daan

Goede ervaringen

Snelheid

S.R

In februari jl. via internet per toeval op Slimster gekomen. Op zoek naar een betrouwbare schilder voor het spuiten van muren en deuren op basis van offertes en reviews qua betrouwbaarheid.

Er werd telefonisch supersnel door 3 bedrijven gereageerd...Heb met alle drie een afspraak op locatie gemaakt voor een  prijsopgave...

Twee bedrijven o.a. klusbedrijf Deden en schilderwerken van Dalen zijn zonder tegenbericht - NIET - komen opdagen.

De derde Bouwman spuitwerken genoemd... zijn wel keurig op locatie geweest voor een prijsopgave. Vreemd genoeg stonden zij niet tussen de contacten..Wisten niets over Slimster wie of wat Slimster was.
Konden ook geen contactkaartje overhandigen. Reviews wel naar gevraagd  maar tot op heden niet gekregen.

Totale ervaring...
Erg vaag allemaal.
Wat een tijdverspilling!

Reactie Slimster:

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw uitgebreide reactie.
Wij betreuren de gang van de zaken. Het is erg ongelukkig dat, ondanks het goede eerste contact, beide bedrijven niet zijn komen opdagen....
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw uitgebreide reactie.
Wij hebben ons best gedaan hierin te bemiddelden, echter gezien de drukte in de markt mocht dit niet baten.
Wij hopen dat u inmiddels een goede schilder heeft gevonden. Mochten wij nogmaals extra voor u op zoek moeten gaan, staan wij voor u klaar.
Slimster Klantenservice

Particulier

Claus J.G.

Goede en prettige communicatie waarin goed advies werd gegeven. Afspraak voor opname en montage geheel volgens afspraak en snel uitgevoerd. een bedrijf dat wij zeer aanbevelen voor de levering en... Goede en prettige communicatie waarin goed advies werd gegeven. Afspraak voor opname en montage geheel volgens afspraak en snel uitgevoerd. een bedrijf dat wij zeer aanbevelen voor de levering en plaatsing van zonwerings producten

Gemaakte afspraken nakomen en een zeer gunstige prijs kwaliteit verhouding.

De Roos

Positief

Benaderd door meerdere bedrijven

Sandra Ciuni

Makkelijk een klus aanmaken, goed overzicht

Efficient

Br

Goed aanbod

Aanbod van deskundige bedrijven

Mike

Erg makkelijk en snel in reactie.

Zeer effectief.

Fonville

Vandaag Haroen van Hp stukadoors gehad. Top mensen, keurig op tijd , werken super netjes! Waren met drie man en zijn helemaal op elkaar ingespeeld. Gewoon leuk om te zien zijn toppers!!

Werken op tijd, netjes en gezellig