Slimster

Celina

Goede ervaring

Enthousaiste medewerkster

Debby

1 simpele aanvraag gedaan en direct vele offertes ontvangen!

Veel offertes doorgekregen waardoor je goed kan vergelijken. Ook netjes nagebeld of alles naar wens was!

m

Prettig

Snel

Breeman

Goede ervaring , drie offertes mogen ontvangen, 2 afspraken. onze trap wordt in december gerenoveerd

makkelijk en snelle afhandeling.

Jan

Positieve kennismaking

Er werden 6 bedrijven voorgesteld en daar werden ook 6 verschillende aanbiedingen door gedaan

Wierts

Helaas heeft er geen enkele schilder contact met ons opgenomen.

Helaas heeft geen enkele schilder contact met ons opgenomen

Reactie Slimster:

Beste mevrouw Wiertz,
Bedankt voor uw reactie!
Beste mevrouw Wiertz,
Bedankt voor uw reactie!
Na ons prettige contact is het ons gelukt enkele goede bedrijven voor u te vinden in deze uitdagende tijd. Wij begrepen dat u erg tevreden was met onze service en zelfs een nieuwe review had ingevuld. Nogmaals bedankt hiervoor! Helaas is deze niet goed doorgekomen bij Feedback Company en niet zichtbaar.
Wij wensen u heel veel plezier met uw nieuwe schilderwerk! :-)
Slimster-team

P. Villain

Prima vergelijk ontvangen.

Snel een reactie van de aangesloten partijen

A. van der Heijden

Prima vergelijkingssite

Goed en overzichtelijk met veel producten

FWT

Totaal geen enkele reactie op mijn aanvraag offerte zinken bakgoten ontvangen

Reactie Slimster:

Beste heer Tournier,
Bedankt voor uw reactie.
Het bleek dat u een verkeerd telefoonnummer had ingevuld. Op de e-mail van een vakspecialist kwam helaas geen reactie.
Na ons prettige...
Beste heer Tournier,
Bedankt voor uw reactie.
Na ons prettige contact hebben wij de communicatie tussen u het bedrijf hersteld. Daarnaast hebben wij een tweetal extra bedrijven (dichterbij huis) voor u gevonden. Wij hopen dan ook dat u inmiddels tot een goede keuze bent gekomen voor uw opdracht.
Excuses dat wij u niet direct van meerdere offertes hebben kunnen voorzien. In de huidige tijd komt het helaas wat vaker voor dat bedrijven erg druk zijn.
Bedankt voor uw begrip en en vertrouwen in onze dienst.
Slimster-team