Slimster

Aanvraag gedaan voor elektrische rolluiken. Slimster gaf aan dat het erg druk was binnen zonwering. Toch 3 offertes ontvangen en 2 thuis laten kijken en inmeten. Goede keus kunnen maken en...

Werd eerlijk aangeven dat het druk was binnen zonwering, na extra actie van Slimster toch met 3 bedrijven in contact gekomen.

Een groot minpunt is dat je verplicht bent je telefoonnummer op te geven. Dit is niet voor iedereen handig. 1 standaard offerte omdat ik niet mijn telefoonnummer wilde doorgeven. 1 serieuze offerte.

Reactie Slimster:

Beste mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Voor sommige producten is het aan te raden om kort met elkaar telefonisch (of via WhatsApp) in contact te treden om tot een goed advies en beste offerte te komen.

Echter met de contactgegevens opgegeven bij deze beoordeling kunnen wij helaas niets terugvinden in ons systeem.

Zou u contact met ons willen opnemen via klantenservice@slimster.nl? Dan gaan wij u direct verder helpen aan passende voorstellen van geschikte specialisten. :-)

Horen graag van u.

Slimster-team

Fam. Louwes

Fijne manier om verschillende experts te vergelijken toen we onze trap wilden renoveren. Mooie deal kunnen maken!

Snelle service en goed advies šŸ‘

Peter

Offertes aangevraagd voor zonnepanelen plaatsen. Snel reactie gekregen van verschillende bedrijven en offertes kunnen vergelijken. Tevreden met de dienst van Slimster!

Snel reactie, verschillende offertes kunnen vergelijken

Nieuw zonnescherm laten plaatsen. Snel offertes ontvangen van vakmensen uit de omgeving en binnen een dag geplaatst. Erg tevreden met de service. Heb snel de beste deal kunnen vinden.

Snel offertes kunnen vergelijken, veel informatie op de website, kwaliteit bedrijven.

Interessant, dat wij hele snelle reacties binnen 1 dag heel prettig.

Heel prettig, snelle reacties.

Ik zocht een dakraam en kwam bij Slimster terecht. Via hun heb ik contact gekregen met bedrijven die mij goed adviseerden. Nadat de bedrijven langs waren geweest zat het dakraam er al gauw in. Snel...

Snelle reacties en goed advies van de bedrijven.

Priscilla Bakker

Door Slimster heb ik eindelijk die mooie kinderkamer weten te krijgen. De wanden zijn mooi gestuct en direct een nieuwe vloer laten leggen. Uitstekende vakmannen met goede communicatie en duidelijke...

Goede communicatie en duidelijke afspraken.

Via Slimster snel bij een goede partij gekomen die de zonnewering bij ons gedaan heeft. De werkzaamheden zijn uitstekend en prima uitgevoerd. Aanrader om via Slimster de opdracht uit te zetten!

Snelle service, duidelijke dienstverlening

Rob

Perfekt werk geleverd door schildersbedrijf Edward Bouwman uit Wijk en Aalburg.

Uitgebreide offerte met bestek.
Redelijke prijs.
Puik schilderwerk met alle voorbewerkingen uitgevoerd precies zoals in de offerte aangegeven.
Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanbevelen.
Wie twijfelt kan mij mailen.