Wat vindt je van de kwaliteit van de software en het ontwerp van het systeem?
Wat vindt je van de kwaliteit van de uitleg en oefeningen?

Slecht bereikbaar, aantal problemen met de website en hele lange reactietijd!

Prima website. Goede aansluiting op de leerstof van mijn zoon. Goede oefeningen. Prima uitleg.

Anne

Positieve ervaring met Slimleren, zo simpel is het.

Monique

Onze zoon maakt graag gebruik van slimmeren voor te leren voor een proefwerk, fijn dat het is afgestemd met de eigen leerboeken! Wij zijn heel tevreden, ook met de snelle reactie op een vraag.

Angelo

Heel goed. Makkelijk,duidelijk.

Monique

Diana

Ik gebruik Slimleren voor mijn studenten; anderstalige volwassenen die Nederlands leren. Ik vind vooral de uitleg bij de oefeningen heel erg duidelijk, het is ook fijn dat ze dit altijd nog eens... Ik gebruik Slimleren voor mijn studenten; anderstalige volwassenen die Nederlands leren. Ik vind vooral de uitleg bij de oefeningen heel erg duidelijk, het is ook fijn dat ze dit altijd nog eens kunnen teruglezen. Het enige wat ik jammer vind is dat het aantal oefeningen vrij beperkt is. Het zou fijn zijn als deze na verloop van tijd 'vernieuwd' of aangevuld zouden worden.
Ook voor Engels en wiskunde heb ik gebruik gemaakt van Slimleren. Het bevalt me uitstekend!

Goed en leerzaam

Emmie

Ik gebruik het voor Engels en Nederlands. Is echt een aanvulling op het leren. Eerst leren, dan de oefeningen doen en dan ben ik er klaar voor.