Slimleren.nl

Slimleren.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Slimleren.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company77
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Slimleren.nl met 9.6/10. Gebaseerd op 77 ervaringen.
Wat vindt u van de kwaliteit van de uitleg en oefeningen?
Zeer goed (9/10)
Wat vindt u van de kwaliteit van de software en het ontwerp van het systeem?

Score voor Slimleren.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima website. goede aansluiting op de leerstof van mijn zoon. goede oefeningen. prima uitleg.

Anne
Anne
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positieve ervaring met slimleren, zo simpel is het.

Monique

Onze zoon maakt graag gebruik van slimmeren voor te leren voor een proefwerk, fijn dat het is afgestemd met de eigen leerboeken! wij zijn heel tevreden, ook met de snelle reactie op een vraag.

Angelo
Angelo

Heel goed. makkelijk,duidelijk.

Monique

Jake
Jake

Geweldig.

Diana

Ik gebruik slimleren voor mijn studenten; anderstalige volwassenen die nederlands leren. ik vind vooral de uitleg bij de oefeningen heel erg duidelijk, het is ook fijn dat ze dit altijd nog eens kunnen teruglezen. het enige wat ik jammer vind is dat het aantal oefeningen vrij beperkt is. het zou fijn zijn als deze na verloop van tijd 'vernieuwd' of aangevuld zouden worden. .
ook voor engels en wiskunde heb ik gebruik gemaakt van slimleren. het bevalt me uitstekend!.

Goed (8/10)
Score voor Slimleren.nl:4/5

Goed en leerzaam.

Emmie

Ik gebruik het voor engels en nederlands. is echt een aanvulling op het leren. eerst leren, dan de oefeningen doen en dan ben ik er klaar voor.

Maaike

Er wordt snel gereageerd als er iets is, de service is enorm goed. daarnaast merk ik voor het eerst in zes jaar dat mijn zoon uit zichzelf met slimleren bezig is.

Bedrijfsinformatie

Met Slimleren oefent uw kind thuis op een interactieve manier de stof die in de les aan bod komt. Hét bewezen oefenprogramma voor groep 7 van de basisschool t/m klas 4 van de middelbare school.
Adres
Korte leidsedwarsstraat 12